2009. október 25., vasárnap

Jézus Krisztus szentséges öt sebének KORONÁJA. II.

E koronának érmei mindegyikéhez elmondatik az alább következő imák egyike s utána 5 Mi-Atyánk. A legvégén 3 Mi-Atyánk és a Hiszek egy.



1. Legkegyesebb Jézusom ! a te szentséges jobb kezed sebe által kérlek, irgalmazz nekem s engedd, hogy életem fönntartása és vagyonom körül bármi érjen, azt a te szent példád szerint béketűréssel viselhessem. 5 Mi-Atyánk s a t.



2. Legkegyesebb Jézusom ! a te szentséges bal kezed sebe által kérlek, irgalmazz nekem s engedd, hogy testemnek és egészségemnek minden viszontagságait szent példád szerint béketűréssel viselhessem. 5 Mi-Atyánk s a t.



3. Legkegyesebb Jézusom ! a te szentséges jobb lábod sebe által kérlek, irgalmazz nekem s engedd, hogy jó híremre s becsületemre bármi érjen azt példád szerint béketűréssel viselhessem. 5 Mi-Atyánk s a t.



4. Legkegyesebb Jézusom ! a te szentséges bal lábad sebe által kérlek, irgalmazz nekem s engedd, hogy mindazt, a mi lelkemet s annak tehetségeit érheti, példád szerint békével eltűrhessem. 5 Mi-Atyánk s a t.



5. Legkegyesebb Jézusom ! a te szentséges szíved sebe által kérlek, irgalmazz nekem s engedd, hogy életem s halálom minden viszontagságait szent példád szerint béketűréssel viselhessem. 5 Mi-Atyánk s a t.



Befejezésül 3 Mi-Atyánk s 1 Hiszek egy.

Nincsenek megjegyzések: