2009. augusztus 18., kedd

Egyéb Ének Részletek

(HH106:3)

Boldog az, ki hitben harcol és a harc terén megáll.

És ki nem hiába harcol, bűnnel alkuba nem áll!

(HH142:1)

Ha Ő az én barátom, ha Istenem szeret,

Mit árthat e világon a bosszú s gyűlölet?

(HH359:3)

Nem hal meg az, ki hisz az Úrban, csupán életre szenderül!

Az élet im a siron túl van, ott a csillagokon felül.

E föld nekünk csak vándorút, aki hisz, az a mennybe jut!

(HH437:2)

Rövid e testben az életed, ép ezért ne legyen hasztalan,

Ha igaz útra lépsz, akkoron szivednek csakis egy célja van.

(HH467:3,4)

Im sirva kérünk téged, most, most keressed üdvödet!

Mi lesz veled, ha jő az éj? Ha rád borul a nagy veszély?

Itt vár a menny, ott a pokol, ha meg nem térsz, elkárhozol!

E szó kemény, de igaz, nem ember, az Úr mondja azt.

(HH535:1)

Egy forrás van, mely bűntől megtisztit, hely, hol sötétben napfény világit.

Lehull a terhed, látást nyer a vak, mert a golgotai vér csodás erősséget ad!

(HH543:3)

Bölcs teveit megérleli, rügyet fakaszt az ág. S bár mit sem igér bimbaja, pompás lesz a virág.

Ki kétkedőn boncolja Őt, annak választ nem ád, de a hivő előtt az Úr megfejti önmagát.

(HH553:1)

Meddig kináltatod magad? Adj már kezet, ha nyújt Urad!

Szentlélek hiv, Megváltód vár, mikor fogod követni már?

(HH585:1)

Lábaidhoz hullok tört reménnyel, mert por és hamu vagyok csupán,

Ámde lelkem, mit fényed vezérel, bizva fordul kereszted után!

(HH641:1)

A keresztfához megyek, mert máshol nem lelhetek nyugodalmat lelkemnek.

Ott könnyárban leborulok, bűnterhemtől szabadulok, hol a bűntelen szenved.

(KK342:4)

Vágyom a honba, hol engemet aki csak ott van, mind mind szeret.

Üdvözitőmnél van a helyem, jöjj te is bűnös, jövel velem!

(GG15:1,2)

Téged szeretlek, Megváltóm, csak Reád nézek én. Te vagy reménységem, boldogságom, érted élek én!

Te szerettél óh Jézusom, előbb mint én Téged. Elhagytad a mennyet értem s mit tettem én Érted?

Nincsenek megjegyzések: