2009. augusztus 18., kedd

20. (HH428)

Egy drága kincsem van nekem, a szép s igaz remény, hogy nyitva számomra a menny s örökké élek én.

Megváltóm ingyen adta ezt ajándékul nekem, ez biztat, buzdit, bátorit keskeny ösvényemen.

E kincshez úgy jutottam, hogy a bűnnek meghaltam, most élek újra, de nem az, aki előbb voltam.

Újjászülettem s Jézusom adott egy új szivet, amelyben él a hit, remény, az égi szeretet.

Halálnak nincs uralma már felettem, jól tudom, Megváltóm rég legyőzte azt, ez felvidit nagyon.

Igaz, hogy testem földbe száll, de én élek tovább s a mennyben Isten ad nekem sokkal dicsőbb ruhát.

Megváltóm értem szenvedett sok kin között a fán, kiontva vérét bűnömért, meghalt a Golgotán.

De harmadnapra győztesen, testben feltámadott és ezzel engem egy dicső élethez juttatott.

Nincsenek megjegyzések: