2009. augusztus 18., kedd

4. (HH116)

Ó Isten, tekints reám, kérlek Jézusom nevében!

Légy irgalmass énhozzám, moss meg szent Fiad vérében.

Lásd, itt fekszem bűnömben, irgalmadba végy engem!

Isten Fia, legszentebb, éltem egyedüli élte!

Jöjj le ide, közelebb, neked adom magam végre.

Ó ne menj el mellettem, hallgass meg, esedezem!

Földi kincs és földi jó, már nekem nem sokat érnek,

Részemre csak egy a jó, ezt keresem amig élek,

Ezt kereste Mária: ez Jézus, Isten Fia!

Im a bűnben holt vagyok, ámde veled újra élek.

Ó ha Szentlelked adod, távozik a gonosz lélek.

Ő hatalmas ellenem, őt segits leküzdenem.

Hogyha Téged birlak én, könnyen nélkülözök mindent!

Hogyha Te vagy az enyém, birhat más bármit is itt lent.

Veled gazdag vagyok én, bárha egyébként szegény.

Nincsenek megjegyzések: