2009. augusztus 18., kedd

3. (HH107)

Földi hiúságok, néktek végkép búcsút mondok én,

Bánni fogom amig élek, hogy néktek is éltem én!

Ó, ha nézem bűnömet, melyek nyomják lelkemet,

Fáj a szivem és restellem, hogy azokat elkövettem.

Gyűlölnöm kellett volna a bűnt, mint mérget mely megöl,

Elhagynom kellett volna a bűnt s abban leltem gyönyört.

Éltem a sötétségben, amit amit kellett nem tettem,

A sok balga cselekedet, szivet, érzést beszennyezett.

Csak a világot szerettem, de Istennek Igéjét

és tanácsát megvetettem, Ah mily nagy esztelenség!

Bár ezt most beismerem, de mi történik velem?

Minden, mit egykor szerettem, most csak kinoz s gyötör engem.

Fáj nekem, hogy éltem legjobb részét bűnnek éltem én,

Mindenféle tehetségem e világnak szentelém.

Ah, ha ez eszembe jut, arcomba szégyenpir fut,

Kérlek Jézus, vedd el bűnöm, kérni ezt én meg nem szűnöm.

Nincsenek megjegyzések: