2009. március 12., csütörtök

2. nap - A jóság

Jöjj, Szentlélek Úristen! Jöjj el, Jóság Lelke! Ma felnézek az égre és csodálom a Napot... az esőt... mely életet ad jóknak, gonoszoknak egyaránt.

"A mással jóltevő ember megkövéredik, és aki mást felüdít, maga is felüdül" (Péld 11,25). Ha figyelmes vagyok másokkal szemben, Isten is figyelmes lesz velem szemben, és valamilyen formában megadja annak jutalmát. Ha gondoskodom mások szükségleteiről, Isten is gondoskodik rólam. Ha törődöm a gyermekekkel, Isten tulajdon gyermekeként törődik velem. Ha legeltetem az Ő nyáját, Ő is legeltet engem. Ezt Jézus ígérte nekünk.

Félthetem betegesen magamat, amíg aztán valóban beteg leszek, figyelgethetem az érzéseimet, amíg nem érzek már semmit; siránkozhatom gyengeségemen, amíg már nincs erőm a panaszkodáshoz sem. Mindennél többet érne, ha önzetlenül, az Úr Jézus iránti szeretetből elkezdenék törődni azokkal, akik körülöttem élnek.

"Senki sem jó, csak egyedül az Isten" - mondja Jézus. De ha Szentlelke szívembe költözik, az Ő jósága kezd élni bennem és körülöttem. Mitől leszek jó anya... apa... jobb ember, jobb keresztény... mit jelent ez most nekem?

Kérjük egy imabeszélgetésben az Urat, hogy tisztogasson önzéseinktől, és töltsön el ma a Jóság Lelkével.

Testvérek,

hálaadással, ma is szánjunk pár percet a Lélek hívására. Erősíthet az a tudat, hogy többen, sokan imádkozunk együtt.

Nincsenek megjegyzések: