2023. június 8., csütörtök

Drága Mennyei Édesatyám!

Hálatelt szívvel köszönöm, hogy közösségben lehetek Veled, hogy imádságban fordulhatok hozzád, hogy kitárhatom a szívemet, a legbelsőbb félelmeimet, vágyaimat. Megoszthatom veled az örömeimet és a terheimet, és bizton tudom, Te meghallgatsz. És azt is köszönöm, hogy Te segítesz elhordozni őket. Ó Uram kérlek, hadd maradjak meg ebben a közösségben. Ne engedd, hogy meglankadjon a Rád figyelésem. Kérlek arra is Uram, hogy segíts. Ne csak a magam életére nézzek, de vigyem eléd a családom, a közösségem, a környezetem dolgait, hogy áldásodat Ők is megtapasztalhassák. Előre is hálás vagyok jótéteményeidért, a kegyelmedért. Jézus érdeméért, könyörülj rajtunk Istenünk. Ámen


Istenem! Szívem nem ismer kényszert, önként szolgállak Téged és ezáltal embertársaimat is. Szeretve szolgálni – ez a vágyam, mert ez mutatja meg legjobban, hogy Krisztusért járok követségben. Segíts győzni önmagam fölött, hogy átengedjem Neked az irányítást életem minden területén! Ámen


Istenünk! Legfőbb választásunk a Megváltó befogadása melletti döntésünk. Döntöttünk Krisztus mellett és ez együtt jár a bűnbocsánat és az örök élet áldásával is. Hála legyen Neked mindezért! Segíts abban bennünket, hogy hálából Téged dicsőíthessen életünk, és tanítványi életünket látva mások is Hozzád találjanak! Adj nekünk ilyen bizonyságtévő napokat ezen a héten is! Ámen


Jó Atyám, nem tudom, mi az akaratod, mire rendeltél, mi a célod velem. Talán nem is gondolkoztam rajta. Magam szabtam célokat magamnak, a magam útját jártam, a magam módján akartam boldog lenni. És befulladtam. Nem vagyok boldog, és nem tudtam boldoggá tenni azokat, akik bennem bíztak, akiket rám bíztál. Érzem, új útra, új irányításra van szükségem. Adj nekem, Uram, új célokat! Mutasd meg, hol, hogyan akarsz felhasználni! Tudom, hogy szeretsz, de azt is, hogy én nem tudok megfelelni szeretetednek. Nem kívánom, hogy álmomban adj eleget, ébren mutasd meg, hol a helyem, hol a feladatom, és taníts, segíts, hogy ne éljek hiába! Adj akaratod szerint való, igazi boldogságot nekem, hogy a Te erőddel másokat is boldoggá tehessek! Ámen


/V.L./


Kegyelmes Istenem! Hálás vagyok mindenért, amit nekem elkészítettél. Tudom, hogy minden a javamat szolgálja. Még az is, ami első látásra nem úgy tűnik. Áldalak érte! Ámen


Mennyei Atyám! Hiteles tanítványod, gyermeked szeretnék lenni. Minden téren: szavaim, tetteim, gondolataim terén is. De csak Veled sikerülhet. Ámen



URam! Add, hogy értsünk Téged, s tudjunk változtatni látásunkon és életünkön! Ámen


URam! Add, hogy ne legyek akadály, hanem eszköz a Rólad való tanúskodásomban! Add, hogy tudjak hallgatni, s add, hogy csak akkor szóljak, ha Te akarsz szólni általam! Fordíts mindent jóra, amit elhibáztam, s korrigálj a mindennapokban, hogy akaratod szerint élhessek! Ámen


Uram! Adj nekem látó szemeket, hogy észrevegyem életem küzdelmes hétköznapjaiban, mi az ami értékes, s mi az , ami nem, s életemet a helyes értékrend jellemezze! Ámen


Uram! Csak Benned bízom, add hogy ne szégyenüljek meg! Ámen


Uram! Hány ember tetszését próbálom keresni? Tévedésből. Egy valakinek a tetszése kell, hogy számítson nekem. A te tetszésed. Így szeretnék gondolkodni és élni is. Ámen


Uram, Istenem! Utánad vágyakozó világodon könyörülj meg! Adj az ifjú szívekbe tiszta érzéseket, hogy ne csak egymásra, hanem Rád is találjanak, s életük másokat segítő, szolgáló életté válhasson! Ámen

Nincsenek megjegyzések: