2023. december 17., vasárnap

Hiszek Benned Jézusom és tudom, hogy Általad üdvözülök! Nincs ennél nagyobb dolog a világon. Ezért öltöttél emberi testet, ezért szenvedtél, haltál meg és támadtál fel, hogy ebben részünk lehessen! Üdvbizonyosságom van: tudom, hogy Tőled senki és semmi el nem szakíthat engem! Nem kételkedem, hanem bízom önmagam helyett csak Tebenned. Eleitől fogva. Ámen


Istenem! Köszönöm! ÁmenKegyelmes Atyám! Tanulgatom az aggódásmentes életet. Időnként sajnos rossz tanuló vagyok. Nem értem meg, nem fér a fejembe, hogyan lehetne átadnom Neked mindent, és idegesség helyett lelki békét átélve tenni a dolgom. Szeretnék ebben előrehaladni. Segítségeddel. Ámen

Köszönöm Uram a biztos tudatot létezésed kapcsán. Örülök, hogy Hozzád tartozhatok. Könyörgöm, vond magadhoz azokat is, akik még létezésedben sem hisznek, nemhogy szeretetedre és kegyelmedre építenének. Ámen


Megváltó Jézusom! Bocsáss meg, ha nem veszem észre szelíd, szeretetteljes zörgetésedet szívem ajtaján. Ez csak azért lehet, mert a belső és külső zajok nagyon elnyomják a figyelmességemet. Nem csupán hallani óhajtom kopogásod, hanem szeretném, ha tartósan vendég, sőt házigazda lennél életemben. Ámen


Mennyei Édes Atyám!

Bocsásd meg nekem mulasztásaimat, megszegett ígéreteimet. Bűneimből a te szabadításodra várok. Milyen jó volna betölteni a Te parancsodat: legyetek tökéletesek… Uram erre én képtelen vagyok. Légy kegyelmes vissza-visszatérő bűneim miatt és adj szabadulást! Ámen

(S.A.)



URam! Add, hogy mindig lássam, mi az, ami maradandó, s mi az, ami elmúlandó! ÁmenURam! Add, hogy életünk szereteted igazságairól tegyen bizonyságot! Ámen

Uram! Áldj, s hordozz ma is! Ámen

Uram! Légy segítségemre, amikor elgyötörnek, s megkeseredetté tennének világbéli tapasztalásaim! Adj nekem erőt, hogy még általam is jobbulhasson a világ és bizonyítsd meg az imádság erejét! Légy kegyelmeddel velünk, s oltalmazd mindazokat, akik Benned bízva élik bizonyságtevő életüket! Ámen


URam! Néha nagyon fáradt vagyok... Te tudod, hogy többnyire nem testi, hanem lelki terhek veszik el erőmet. Kérlek, adj nekem Rád figyelő derűs szívet, hogy munkámat örömmel végezzem, s tudjam abbahagyni akkor, amikor ünnepeidben közösségbe hivogatsz! Ámen


Assisi Szent Ferenc: Uram, tégy engem…

"Uram, tégy engem a te békéd eszközévé,
Ahol gyűlölet lakik, oda szeretet vigyek;
Ahol sértés, oda megbocsátást,
Ahol széthúzás, oda egyetértést.
Ahol tévedés, oda igazságot;
Ahol, kétely, oda hitet;
Ahol kétségbeesés, oda reményt;
Ahol szomorúság, oda örömet.
Uram, add
Hogy inkább én igyekezzek vigasztalni,
Mint hogy vigaszt várjak.
Inkább én törekedjek másokat megérteni,
Mint hogy megértést óhajtsak.
Inkább szeressek,
Mint hogy szeretet igényeljek.
Mert önmagunkat elfelejtve
találjuk meg magunkat.
Ha megbocsátunk,
Akkor nyerünk bocsánatot.
Ha meghalunk,
Akkor ébredünk az örök életre.
Ámen"

Nincsenek megjegyzések: