2023. december 18., hétfő

Alázatosan emeljük fel szívünket Urunk, Tehozzád! Hálásak vagyunk, hogy megtaláltál bennünket. Kihoztál a sötétségből a világosságra, a kárhozatból az örök életre. Mivel kegyelmesen ránk találtál, Szent Lelkeddel újjá szültél bennünket. Sok kedves ember van a szívünkben, akik még nem a Te megváltott gyermekeid... Őérettük könyörgünk Tehozzád, Urunk, hisszük, hogy rájuk is rájuk találsz, és ők is elfogadják a Te drága kegyelmi ajándékodat, és ők is célba érnek, amely az örök élet. Könyörgünk bölcsességért, Tőled jövő látásért, engedelmességért, hogy azokat az embereket, akiket TE helyezel a szívünkre, lássuk meg, vegyük észre őket személyválogatás nélkül, és betölthessük segítségeddel a küldetésünket irántuk.

Mert Isten akarata az, hogy jót cselekedve némítsátok el az értelmetlen emberek tudatlanságát....mint Isten szolgái.... (1Pt 2:15, 16/c)

ÁMEN


Uram! Adj nekem szép hetet, több csöndességet, hogy megtaláljam üzeneteidet életem dolgaiban, s aszerint éljek! Ámen


Uram! Bocsásd meg önzésemet, mely jellemez még a hozzám legközelebb állókkal való kapcsolataimban is. A bűn teszi tönkre ennyire és rontja meg életemet és kapcsolataimat. De én már nem a bűn szolgája vagyok, hanem a Krisztusé, és ennek jeleit óhajtom adni családom tagjai, barátaim és valójában minden embertársam felé! Köszönöm, hogy velem vagy ebbéli terveimben is! Ámen


Uram! Életet adtál nekem, s oly ritkán adok ezért hálát... Természetesnek veszem, hogy vagyok, hogy gondolkodom, s érzek. Istenem, formálj engem még hálásabbá, hogy méginkább rácsodálkozhassak teremtett világodra, s akaratod szerint élhessek! Ámen


Uram! Ha magamra és körülményeimre nézek, akkor sok bizonytalanságot látok, de ha hitben rád tekintek, megnyugszom, mert tudom, hogy hatalmas és erős Isten vagy, aki mindent, még engem is gondviselő kezében tart. Ámen



Uram! Hálát adok Neked mindenért, áldásod kísérjen, hogy áldhassalak szeretteimmel együtt! Ámen



Uram! Hálás vagyok az adventi időszakért! Kérlek, segíts, hogy ne pazaroljam el hiábavalóságokra a Tőled kapott időt! Ámen


Uram! Köszönöm, hogy hatalmas és egyben győztes Úr is vagy. Ez engem megnyugtat, nekem erőt ad. Segíts győznöm a kísértéseim, az önzőségeim és egyéb gyengeségeim fölött! Ámen


URam! Köszönöm, hogy szeretsz, s szerethetek! Ámen


URam! Teremtett világod tökéletességében gyönyörködöm nap mint nap... Add, hogy a színek és formák, ízek és illatok, hangok és érzések harmóniájában mindig felfedezzem szeretetedet, s tudjak hálás lenni érte! Ámen


Uram! Volt idő, amikor nem mertem pihenni, mert azt hittem, hogy nekem annyira sok a dolgom, hogy nem jár pihenőidő. Köszönöm, hogy helyreigazítottál, mert Te elkészíted és kínálod a feltöltekezést nekem is, másoknak is. Add, hogy ne vádoljon a lelkiismeret a testi-lelki feltöltődés idején, mert ez értem, mindnyájunkért van. Tőled. Ámen

Nincsenek megjegyzések: