2023. december 14., csütörtök

Irgalmas Istenem! Szeretném, ha látszana hitem a mindennapokban. Nem kérkedő életvitelre gondolok, hanem alázatos és szeretetteljes, szelíd cselekedetekre, hiszen ezekkel dicsőítelek igazán. Tudom, hogy családtagjaimnak, munkatársaimnak, barátaimnak is arra van szüksége, hogy én Téged mutassalak fel nekik életemben, szavaimban, tetteimben. Gyakran nem sikerül, de ha mégis, köszönöm Neked! Jézusért! Ámen


Istenem! Biztonságot, s elrejtettséget keresek teremtett világodban, s oly nehezen találok. Bizonytalanságok sodrásában, bűnök örvényében keresem a kapaszkodókat, de nem találom őket. Kérlek, adj nekem látó szívet, bölcs értelmet, hogy észrevegyem, s meglássam Gondviselő Jóságod jeleit életemben, s azokba kapaszkodva eljussak lelkem nyugalmához, melyre annyira vágyakozom! Engedd Uram, hogy felelősen szerethessek minden emberi kapcsolatomban, s hogy engem is szeressenek! Ámen


Istenem! Ha keményen szólsz hozzám, olykor rosszul reagálok. Pedig értem kemény az Ige, ha fedd és int. Segíts ezt mindig elfogadnom és áldd meg Rád figyelésemet, hogy ne szóljon Igéd hiába! Ámen


Mivel ragaszkodom Istenhez, Ő felmagasztal engem, O megdicsőít engem. Én a királyok Királyának és az urak Urának vagyok a kegyeltje. Kegyeltje vagyok annak az Istennek, aki több, mint elegendő. Mivel ragaszkodom Istenhez, El Shaddai hosszú élettel fog megelégíteni engem. Hacsak az Úr Jézus Krisztus vissza nem jön mielőtt meghalnék, le fogom élni az életemet Isten szolgálatában. Én együtt fogok élni és munkálkodni Istennel, hogy véghezvigyük az O akaratát itt a földön. Mivel ragaszkodom Istenhez, aki több mint elegendő, megmutatta nekem az O üdvösségét. Megismertette velem Jézus Krisztus Evangéliumát, amely Isten ereje az üdvösségre. (Róm. 1,16) Ez az evangélium Isten ereje az én üdvösségemre. Isten ereje az én biztonságomra. Isten ereje az én megtartásomra. Isten ereje az én gyógyulásomra. Isten ereje az én egészséges életemre. És több, mint elegendő. Ámen


Úr Jézus Krisztus! Kérlek, add, hogy soha ne tagadjalak meg, és ne szégyelljelek, sem anyagi előnyök miatt, sem pozícióért, és ne féljek soha megvallani téged és te neved! Ámen


URam! Cselekedjél velem irgalmad szerint! Ámen


Uram! Friss vagyok vagy fáradt - csak Benned reménykedem! Adj nekem életformáló gondolatokat, kapcsolatmegtartó erőt a közösségekben, ahová helyeztél, s mindenekelőtt szelíd, s derűs szívet, hogy ne essek kétségbe, s tudjak elmosolyodni gondviselésed mindennapi csodáin! Ámen


Uram! Hálát adok Neked mindenért! Kérlek segíts meg, hogy én is segíthessek másoknak! Ámen


URam! Köszönöm, hogy találkozásokat készítesz el számomra, melyekből épülhetek. Add, hogy mindig felismerjem, amikor jeleiden keresztül közeledsz felém! Ámen


Uram! Lábam előtt mécses a Te Igéd. Áldalak érte. Ámen


Uram! Te mindennel és mindenkivel törődsz. A szegénnyel, az elesettel, a boldoggal, a boldogtalannal… Velem is… Köszönöm, hogy önmagam a te oltalmadban tudhatom. Ámen

Nincsenek megjegyzések: