2023. november 1., szerda

Istenem! Hálás vagyok az általad rendelt, megszabott időért! Szeretném mindig a Te dicsőségedre felhasználni életem idejét, kérlek, segíts ebben! Ámen


Istenem! Köszönöm, hogy szereteteddel vigasztalsz, s kegyelmeddel támogatsz! Ámen


Nem, Uram, nincsenek válaszaim.
Már kérdezni sem akarok.
Csak lerogyni eléd,
a fájdalom súlyát tovább nem cipelni.

Magamra maradtam. Egyedül vagyok.
Olyan távoli lett minden.
Nem értem, nem értem meg
a vigasztaló szavakat.

Csak arra kérlek, hogy gyújts fényt,
egy kicsiny fénysugarat legalább,
abban a keserű sötétben,
bennem.

Ámen

/Hajdú Zoltán Levente/


Uram! Áldott légy a mai nap minden öröméért és küzdelméért, melyekben megmutatod gondviselő jóságodat! Ámen.


Uram! Életemet szeretném úgy élni, hogy az Neked tetszésedre lehessen. Önerőből ez nem fog menni, de Jézus által sikerülhet. Akkor, ha én is elmondhatom magamról: élek többé nem én, hanem él bennem a Krisztus, és ezt az életet, amelyet most testben élek, az Isten Fiában való hitben élem. Add, hogy rám minél inkább igaz lehessen ez. Ámen



Uram! Hálás a szívem azért, hogy megbánt bűneimre van bocsánat Nálad és ez felettébb örvendezővé, boldoggá tesz engem. Ámen
Uram, Istenem! Megállítasz most is, s azt akarod, hogy fontos dolgaimat félretegyem, s csak Rád figyeljek. Jól tudom Uram, hogy Te nem válogatsz a módszerekben, számodra csak az a fontos, hogy én is Hozzád térjek. Kérlek, szánj meg engem! Könyörülj esendőségemen, gondolataim zárt világát Te nyisd meg, hogy felfedezzem az Élet Teljességét Tebenned, s örömmel tudjam szolgálni mindazokat, akiket mellém adtál, s naponta elém hozol! Ámen


URam! Köszönöm Neked életemet, s az erőt, amit adsz hozzá naponta. Áldalak Téged a múltért, dicsőítelek a jelenért, s fohászkodom Hozzád a holnapért... Kegyelem Istene légy velünk! Ámen


Uram! Nehézségeim közepette hajolj le hozzám, s védelmezz szereteteddel! Ámen.


Uram! Segíts abban, hogy megválogassam a szavaimat! Mindig, mindenkivel szemben. Téged szeretnélek dicsőíteni akkor is, ha embertársaimmal beszélgetek. Nagy feladat ez, nekem egyedül nem fog menni, de jöjj, és nyújtsd segítő jobbodat felém! Ámen


Uram!

Te hatalmas Isten vagy. Nagyobb vagy az elmúlásnál is. Köszönöm, hogy tovább láthatok hit által a halálnál is. Magasztallak azért, hogy elhunyt szeretteimet és majd engem is a feltámadás vár Krisztusban. Ámen


URam! Tudom, hogy Te akkor is adsz, amikor elveszel, s oda is juttatsz, ahol kegyelmed semmilyen gyümölcsöt nem terem. Könyörülj meg mindannyiunkon! Ámen

Nincsenek megjegyzések: