2023. november 2., csütörtök

Drága Úr Jézus Krisztus!

Köszönjük, hogy nagyon szeretsz bennünket. Hálásan köszönöm, hogy naponként megújul a Te kegyelmed rajtunk, rajtam. Végezd el bennünk, bennem, hogy mi is, én is akarjak megújulni. Segíts, hogy jó gyümölcsöket teremjünk, teremjek Szentlelked által. Ámen

(Szalma Józsefné)


Istenem! A Te Igéd és Lelked meg tud engem vigasztalni. Sőt, köszönöm, hogy a Tőled jövő vigasz átélője lehetek! Persze tudom, hogy sok gyászoló és megszomorodott ember él környezetemben, add, hogy ne legyek néma a bizonyságtételben! Vigasztalj ma is minden szomorú embert, mutass nekik utat önmagad felé! Jézusért kérlek. Ámen


Jézusom! Te minden sebet begyógyítani tudó Úr vagy. Ezért jövök Hozzád gyászommal, amely átjárja szívemet, ha elveszített szeretteimre gondolok. Köszönöm, hogy reményteljesen tekinthetek előre általad. Ámen


Úr Jézus! Te vagy életem alapja. Ez a tudat megnyugtat, erőt ad és értelmet az építkezéshez. Áldalak érte. Ámen

URam! Add, hogy felismerjem a jeleket, melyeket küldesz felém, s felismerjem Igédbe szőtt akaratodat! Ámen


URam! Ámen


URam! Köszönöm, hogy velem vagy életem minden napján! Ámen


Uram! Megnyugtat és egyben felelősséget jelent számomra, hogy életem a kezedben van. Köszönöm, hogy a tied lehetek mind életemben, mind halálomban. Ámen



Urunk, köszönjük szeretetedet és kegyelmedet. Legsötétebb óráinkban mutass nekünk ösvényt.
Emelj fel minket, hogy láthassuk csodálatos tetteidet. Ámen
/T. M./


Uram! Te formáld a szavakat ajkaimon, hogy ne rövidítsem meg velük mások életét, hanem erőt közvetíthessek általuk! Ámen


Urunk! Te látod kapkodásunkat és szárnyaszegett ötleteinket életünk megjobbítására. Láttasd meg velünk, hogy a megoldás Te magad vagy s téríts Magadhoz mindnyájunkat! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: