2023. november 6., hétfő

Add Uram, hogy lelkem szüntelenül Krisztus békéjének örvendjen;
hogy mindig nyugodtan és tiszta tekintettel nézhessek az emberek szemébe;
hogy számból csak tiszta beszéd, bátorító szó hangozzék;
hogy lépéseim biztosak, útjaim mindig egyenesek, határozottak legyenek;
hogy kezemet mindig szívesen nyújtsam, ha adni, segíteni kell;
hogy szívem kitáruljon, s az emberek szükségét megérezzem;
hogy értelmem éber és friss legyen az igazság - csak az igazság -
befogadására;
hogy akaratom mindig afelé vezesse gondolataimat, szavaimat, tetteimet,
ami fölemel!


Istenem! Legyen meg a Te akaratod. Ó, hányszor mondom el ezt a megszokott mondatot, közben pedig mást gondolok: legyen meg az én akaratom, mert én tudom, hogy mi a jó nekem. Tévedek újra és újra, amikor így viselkedem, és milyen nehezen látom be, hogy Te jobban tudod, mi a jó nekem, Te jobban tudod, mi van a hasznomra, az üdvösségemre. Bocsásd meg önzésemet, és add, hogy szívemet valóban átadhassam neked. Jézusért kérlek! Ámen


Istenem! Te közösségbe teremtettél minket, s mi ahelyett, hogy dolgoznánk érte, elsősorban a magunk céljait kergetjük. Adj nekünk bölcsességet, hogy merjünk szólni, amikor kell, s tudjunk hallgatni, amikor viszket a szánk! Ámen.


Istenem, Téged akarlak hallani és nem a kétség hangjait. Hallani akarlak, és megígérem, hogy engedelmeskedni fogok Neked. Egy akarok lenni azok közül az emberek közül, akiket használni akarsz és meg akarsz áldani az előttem álló években. Azt szeretném, ha ezek az évek a céltudatosság évei lennének számomra és a családom számára. Ámen.


Istenünk, Te azt ígérted, hogy egy napon együtt fogunk örülni mindazokkal, akik szeretnek téged. Vezess bennünket szeretetben és add, hogy minden ember tiszta szívvel tudjon hinni ígéretedben. Ámen


/T. M./


Uram! A gyülekezetekért könyörgöm, hogy együtt érző közösségek lehessenek, melyekben lelki otthonra találnak a szerettüket elvesztő embertársaink. Add, hogy általam is közelebb kerüljenek mások Hozzád! Ámen


Uram! Add, hogy elengedhessem azt, ami gátol, s belekapaszkodhassam abba, amit gondviselő jóságod által adsz nekem ezen a mai napon is! Ámen


URam! Add, hogy ne a szememnek higgyek, hanem a szívemnek! Add, hogy a kísértések között tiszta maradhasson a szívem, s egész életemmel Téged tudjalak szolgálni, felebarátaim hasznára, a rámbízottak, s a magam boldogulására! Ámen


URam!
Gondviselésed palástjával takarj be minket, hogy dicsőítsünk Téged megtartó jóságodért! Ámen
Uram! Igéd mécsesével világítsd meg útjaimat, hogy meglássam azokat a jeleket, melyeket vezetésemre rendeltél! Ámen.


Uram! Minden bálványt irts ki a szívemből! Ámen


URam! Oly sokszor elkeseredem, mert nem tudtam úgy szeretni sem a közvetlen közelemben élőket, sem másokat, ahogyan magam is akartam volna... Elmulasztottam a lehetőségeket melyeket bőségesen adtál, rettenetesen fontosnak tartottam olyan dolgokat, melyekről az idő mindent megmutató mérlegén kiderült: hiábavalóságok. URam! Segíts meg, könyörülj rajtam! Újíts meg lélekben, taníts törvényeidre, hogy örömmel és békességben éljem napjaimat, az enyéim hasznára, s amennyire kegyelmed szerint tőlem telik a Te dicsőségedre! Ámen

Nincsenek megjegyzések: