2023. november 4., szombat

"Én Atyám és én Istenem! Eméssze meg a Te tüzed bennem mindazt a hazug látszatot, amivel gyöngébb énem elámított engem! Tégy igazzá, amint Te is igaz vagy! Tölts el azzal a szenvedéllyel, amely hasonlatossá akar lenni a názáreti Emberhez, hogy úgy tudjak szeretni, amint Ő szeretett és abban találjam örömömet, mint Ő is, hogy jó legyek és jót tegyek! Lakozzál Te magad bennem és ajándékozz meg az Ő bátorságával, az Ő gyöngédségével, az Ő egyszerűségével, hogy átváltozzék így az én nyomorúságos árnyékvalóm az Ő igazságának és erejének hasonlatosságára!"
(Samuel McComb)


Mennyei Atyám! A temetésekért imádkozom, hogy hangozzon a feltámadás örömüzenete és minél több szomorú szív befogadhassa azt. Ámen


Mennyei Atyám!

Az örök élet bizonyosságára van szükségem, s ha már az enyém, akkor óhajtom azt másoknak is továbbadni. Ámen


Mennyei Édes Atyám!

Köszönöm vezetésedet, olyan jó, hogy mutatod nekem a te utadat, olyan jó, hogy mindig van hozzám kedves simogató szavad. Uram, légy irgalmas, bocsásd meg mulasztásaimat, rendetlenségemet, amikor egy-egy szavam, vagy gondolatom nem a te dicsőségedet szolgálja. Ámen


Szerető Mennyei Édesatyám!

Köszönöm, hogy az életemet kezedbe vetted. Köszönöm, hogy nem hagytál a saját börtönömben sínylődni. Köszönöm a szabadítás csodáját, és az új életemet. Hálás a szívem, hogy ezt megtetted értem, porszem teremtményedért. Mennyei Atyám, a szégyen és a szomorúság is munkál a szívemben, hogy ennek a csodás új életre szóló meghívásnak ellenére is folyamatosan engedetlen vagyok. Nem rád figyelek, ha szólsz, nem igyekszem, ha hívsz, ha küldesz. Tudom a jót, s teszem a rosszat. Bocsáss meg nekem, és kérlek, jobbíts, nevelj, taníts, mert e nélkül elveszem. Munkáld ki bennem a feltétlen engedelmességet, hogy ne kelljen szégyenkeznem. Ámen


/M. D./


URam! Add, hogy mindig érezhessem vonzásodat, s ne váljak közömbössé akaratod iránt! Ámen


Uram! Bocsásd meg nekem, hogy nem élek úgy az idő ajándékával, ahogyan azt Te szeretnéd... Add, hogy féljelek és megtarthassam parancsolataidat, mert nem akarok önmagam ellenségévé válni! Köszönöm, hogy meghallgatsz! Ámen.



Uram! Csodálatosnak teremtett világodra nem vigyáztunk, a következmények súlya egyre nyomaszt mindenkit! Adj ébredést az emberek szívében, hogy Hozzád forduljanak, Téged keressenek, s a Te törvényeid szerint élve megmenekülhessenek bűneik következményeitől! Ámen


Uram Jézus! Köszönöm, hogy a rám bízottak számára is felmutathatlak téged, mint az egyetlen valóságos alapot, melyre építeni érdemes. ÁmenURam! Köszönöm, hogy megóvsz mindentől. Add, hogy amit ajándékba kaptam Tőled (testemet) én is vigyázzak rá, s törvényeidet megtartva Neked szolgáljak! Ámen


URam! Köszönöm Neked szeretteimet, életemet, s minden áldásodat, amivel elhalmozol nap, mint nap! Ámen


Uram! Titkokat gyártunk, hogy megelégítsük titkok utáni éhségünket. Add Urunk, hogy ne saját álmainkat kergessük, hanem a Te igazságodat szomjúhozzuk! Segíts minket akaratod megismerésében, hogy békességben telhessenek napjaink, s hálát tudjunk adni életünk sok-sok velünk megtörtént csodájáért! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: