2023. október 28., szombat

Bocsásd meg, Uram, hogy megannyiszor vétek ellened, igéd és törvényed ellen: hiábavaló, bántó vagy gyalázkodó szavaimmal. Vagy éppen restségemmel, hogy sajnálom az időt tőled, igédtől! Segíts, Uram, hogy szavad valóban ébresztő lehessen számomra, hogy halljam meg belőle magamra nézve is az intést és figyelmeztetést: közel van az Úr napja! Lelked által formáld bennem a Krisztust, hogy naponként növekedjek a hitben, haladjak a megszentelődés útján, hogy hívó hangod számomra se az ítéletnek hangja legyen, hanem az örök üdvösségre hívó, atyai szó! Ámen.


Köszönöm Uram, hogy magamba szállhatok! Visszanézhetek életem eddig eltelt szakaszára és hálát adok Neked. Elindulásomhoz képest akár feljebb, akár lejjebb vagyok jelenleg, akkor is tudom, hogy szeretsz és fontos vagyok Neked. Köszönöm velem való terveidet! Add, hogy Rád tekintve éljem földi mindennapjaimat! Ámen


Mennyei Atyám! Kérlek, tégy engem engedelmes gyermekeddé, hogy mindig a Te utadon maradjak, és rád figyeljek. Ámen
(S.A.)



Ments meg engem, Isten Fia, Krisztus, Aki egyedül vagy bűn nélkül. Segíts meg, Üdvözítőm, hogy mindenkor a Te akaratodat cselekedjem, ellen tudjak állni a gonosz kísértéseinek Ó, hosszan tűrő, jóságos Úr, ments meg engem! Ámen


Uram, én annyiszor
menekülnék,
amikor döntés elé
állítasz engem.

Pedig tudom,
a döntés súlyában
van a győzelem.

Nehéz nekem, Uram,
ezt a súlyt cipelnem.

Hordozásában, kérlek,
légy velem!
Ámen

/Hajdú Zoltán Levente/


Uram! Gazdagíts, hogy egész életemmel örömmel hirdessem kegyelmedet! Ámen.


Uram! Jól tudod, hogy beszédem olykor kívánni valót hagy maga után. Sőt, egyenesen kimondhatom, hogy bomlaszt. Szégyellem, hogy ilyen is tudok lenni. Bocsáss meg nekem és add, hogy átgondoltabb legyen a beszédem. Ámen

Uram! Köszönöm, hogy társat rendeltél mellém, s együtt hordozol minket közös életünk útján! Adj nekünk hálás és őszinte szívet, hogy sorsunkat beleálmodhassuk teremtettségedbe, s megtapasztalhassuk újra és újra, hogy Te az élet és a szeretet Istene vagy! Ámen
URam! Munkáld bennem a jót, s add, hogy életem kegyelmed által tetszésedre legyen, s részesüljek mindabban a jóban is - itt és odaát -, amit elkészítettél a Téged szeretőknek! Ámen



URam! Szeretném megismerni az igazságodat, de oly sok mindent nem értek teremtett világodból. Adj nekem először is türelmet, hogy tudjak tanulni az életből, mely a kezedben van, hogy értsem igéd igazságait, s aszerint élhessem a napokat, melyeket nekem szántál! Ámen


URam! Tisztítsd meg szívemet a gyötrő indulatoktól! Ámen


Urunk, Istenünk! Látod összekuszált világunkat, melyet Nélküled alkottunk magunknak. Adj bölcs szívet, hogy Veled együtt vigyázzunk Teremtettségedre, ott ahová rendeltél minket. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: