2023. november 19., vasárnap

Istenem! Ámen


Jézusom! A helytelen nézőpontomat Te fordítsd saját irányodba, mert ha rád tekint a hitem, akkor minden más is a helyére kerül. Ámen


Jézusom! Hányszor próbálom meg átformálni embertársaimat, mert azt szeretném, ha olyanok lennének, amilyennek én jónak látom. Pedig nem ez a feladatom. Ettől sokkal nagyobb és több a rám bízott feladat: elfogadni a másikat olyannak, amilyen. Általad sikerülhet csupán. Köszönöm Neked! Ámen



URam! Add, hogy ne ítélkezzem, hanem inkább magamat ítéljem meg, hogy kész legyek a jóra! Ámen


Uram! Adj hitet, hogy kegyelmed által megmaradhassak Tebenned! Ámen


Uram! Hogy hány olyan napom telt el, amióta Hozzád tartozom, hogy nem olvastam Igédet, azt csak Te tudod. Nem mindig egyforma lelkesedéssel olvasom szavad, de tudom, hogy ezáltal is irányítasz, vezetsz engem. Köszönöm, hogy beszélő viszonyban lehetek Veled, a világ Urával! Ámen


Uram, Jézus! A Te dicsőségedre szeretnék élni! Bárhol vagyok, bármit teszek, érdekel, hogy Te mit szólsz hozzá. Add, hogy ez a felelősség átjárja szívemet és tudjak nemet mondani olyan dolgokra, amelyek lehet, hogy népszerűek bizonyos emberek szemében, de Te nem támogatod, és nem örülsz neki! Ámen


Uram! Mennyi mindent kell még tanulnom. Nemcsak a jó pap, hanem minden tanítvány holtig kell tanuljon. Így áldj meg mindenkit, aki már utadat járja, de azokat is, akik ezután indulnak el a keskeny ösvényen. Ámen



Uram! Tiszta szívet adj nekem, hogy megláthassam életem minden dolgában gondviselő szeretetedet, s hálát adhassak érte! Ámen.


Urunk, állj mellettünk, oltalmazz minket! Mentsd meg a bajban levőket, emeld fel az elesetteket, az imádkozóknak mutasd meg magad! Segítsd a betegeket, vezesd vissza helyes útra a tévelygőket! Tápláld az éhezőket, szabadítsd meg a foglyokat, erősítsd a gyengéket, bátorítsd a kishitűeket! Add, hogy minden nép megismerjen téged!
(Kelemen pápa)

Nincsenek megjegyzések: