2023. november 20., hétfő

Hálát adok Uram azért, mert gyakorlati szeretetet kérsz tőlem, melynek megvalósításában egyedül elbuknék, de Veled, Rád figyelve igenis megvalósítható. Benned elmélyülve szeretnék másokat szeretve élni. Ámen


Istenem! Te mindig velem vagy, s vezéreled életem. Add, hogy engedelmeskedni tudjak hívó szavadnak, s megtapasztalhassam minél többször gondviselő jóságodat! Ámen


Jézusom, Rád szeretnék hallgatni és nem a kétségeimre. Tudom, hogy sok olyan emberrel találkozom majd, akik el akarnak bátortalanítani. Azt szeretném pontosan tenni, amit Te kérsz tőlem és nem akarom feladni, csak azért mert úgy érzem magam. Ámen


Mennyei Atyám! Dicsérlek azért, mert Veled kezdhetem napjaimat! Köszönöm, hogy ébredésem után megszólíthatlak, sőt kérhetem, hogy Te is szólj hozzám. Milyen gazdagító a Veled való közösség! Jobb az mindennél! Ámen


Mennyei Atyám! Taníts engem adakozni, és ne visszatartani azt, amit általam akarsz másokhoz eljuttatni. Tudom, hogy mindent kaptam. Tőled. Hálából szeretnék hűséggel és engedelmes lélekkel adakozni. Jézusért. Ámen


Uram! Kérlek, áraszd az élő vizet barátainkra, családunkra, a gyülekezetünkre! Köszönjük, hogy jó terved van az életünkkel, és minden nap megújul a Te kegyelmed! Kérünk Téged, hadd gyökerezzen meg az agapé szeretet mélyen a mi szívünkbe! Kérlek, használj minket, és nyúlj ki rajtunk keresztül az elveszettekért, hogy ők is megízlelhessék a Te jóságodat, és a Menny valóságát! Jézus nevében Ámen!

(Baksa Lívia)


Uram! Köszönöm az időt, s a lehetőséget, hogy Igéd fényében megfürödhetek nap mint nap... Vonzásoddal ajándékozz meg ezután is, s tégy kiegyensúlyozottá és boldoggá életem végéig! Ámen
Uram! Légy jutalmam! Ámen.

Uram! Mennyi áldásodat veszem el! Köszönöm Neked! Tudom, mindenem Tőled van. Az életem, a szeretteim, a munkám, a percek, melyek tovatűnnek, és amelyeket megélhetek… Minden a Tied. Én is. Köszönöm hálás szívvel! Ámen


Uram! Segíts meg, adj erőt nekem ma is küzdelmeimben, hogy ne fáradjak bele életembe és segíteni tudjak másoknak! Ámen.


Uram! Szavaimnak adj erőt, hogy általuk vigasztalhassak másokat, ott, ahová helyeztél! Ámen



URam! Vedd el önzésemet, taníts meg jobban szeretni, hogy gondviselésed naponkénti csodáit megélhessem! Ámen

Nincsenek megjegyzések: