2023. november 16., csütörtök

Életem ott van
Isten tenyerén
Azért nem félek én.
Bármi fáj nekem:
Mosolyog a szemem.
Száz jaj szó között is
bízom vakon,
Hitem fel nem adom!
Rám törhet vadul
Ezer baj, veszély-,
Isten így szól: Ne félj!
Miért is, mitől is
félhetnék én:
Az Isten tenyerén?



Istenem! Add, hogy felfedezzem szeretetedet mindenben, ami múlandó, s hálát tudjak adni örökkévalóságod megtapasztalt csodájáért! Ámen


Istenem, köszönöm, hogy boldogságra teremtettél. Légy segítségemre most is, hogy ne hanyagoljam el azokat a tennivalóimat és foglalatosságaimat, amelyek biztosítani fogják számomra a te boldogságodat! Ámen


Istenem! Pislogó mécses életemet ne oltsd ki, óvj meg az élet viharaiban, hogy betölthessem feladatomat, s világíthasson életem, kegyelmed mértéke szerint! Ámen


Kegyelmes Atyám! Köszönöm, hogy hallgatója lehetek Igédnek. Hálát adok azért a gyülekezetért, melynek tagjaként eljárhatok szent házadba és nyitott szívvel fogadhatom a Tőled jövő, nekem szóló személyes üzenetet. De örülök az egyéb lehetőségeknek, legyen szó televíziós, rádiós, vagy internetes lehetőségről, amikor táplálkozhatom Igéddel. Tudom, ezek soha nem feleslegesen eltöltött idők az életemben, mert közelebb kerülök Hozzád és másokhoz is! Áldalak értük! Ámen


Mennyei Atyám!

Köszönettel tartozom neked újra, és újra a nehézségek között is. Sokszor azt gondolom Uram, hogy csak magas lángon égve lehet téged szeretni, és nem értem most ez miért nincs így. Kérlek, adj erőt most a nehezebb időszakban is, tartsd ébren hitemet, és a te drága Lelkedet ne vond meg tőlem. Ámen

/S.A./


Mennyei Édes Atyám, köszönöm szereteted oltalmát, a küzdelmek és próbák idején. Ámen


Uram! Add, hogy ne játsszam el a lehetőségeket! Add, hogy felismerjem akaratodat a mában, s ne keseregjek a holnapban múltbéli döntéseim miatt. Adj nekem kitartást és szeretetet, hogy felépülhessen életem háza úgy, ahogyan azt magam is megálmodtam! Ámen


Uram, Istenem! Szükségem van Rád, kérlek vonj magadhoz! Ámen.


URam! Köszönöm, hogy megbékéltettél a világgal, s mindenek előtt önmagammal! Add, hogy kegyelmed révén olyanná fejlődhessen életem, amilyennek azt Te is elrendelted, s hogy istenes álmaim találkozhassanak a Te akaratoddal! Ámen


Uram! Nemcsak beszélni óhajtok a szeretetről, hanem gyakorolni is minél többször. Ma is. Mutasd meg, hogy kikre áraszthatom rá a Tőled kapott szeretetet! Ámen


URam! Sokszor érzem úgy, hogy nem bírom tovább... Szereteteddel újítsd meg testemet lelkemet, hogy követni tudjalak! Ámen

Nincsenek megjegyzések: