2012. február 21., kedd

Uram! Köszönöm, hogy ismersz engem és a nyomorúságaimat. Kit is hívhatnék segítségül, mint Téged, hatalmas és kegyelmes Uramat, aki tudsz és akarsz segíteni nehéz helyzeteimben. Atyám! Szeretnék Benned feltételek nélkül bízni, mert mindig a javamat akarod! Ámen


Uram, köszönöm, hogy méltatlan létemre megállhatok előtted, és magaménak tudhatom a Mindenható Isten könyörületét! Bocsásd meg elbizakodott perceimet, amikor a világra hallgatva elhittem: a magam erejéből is képes lehetek bármire. Te látod mindenkinél jobban a szívemet, hogy sem jobb, sem tisztább nem vagyok senkinél. Hadd kérjem naponként a Szentlélek erejét, általa tisztíts és szentelj meg! Ámen.


Uram! Köszönöm, hogy szembesítesz emberi kapcsolataim sorrendiségével. Minden bántás nélkül megfogalmazhatom, hogy az első helyen Neked kell állnod életemben, aztán a házastársamnak, a szüleim csak ezután következnek, mert ez az élet rendje, ezt jelenti az igei gondolat: elhagyja apját és anyját, vagyis leválik a lelki köldökzsinórról. Így lehet két egymást szerető ember – egy férfi és egy nő – eggyé. Köszönöm, hogy részem van ebben, könyörgök, segíts azoknak, akik nélkülözik ezt az életformát! Ámen


Uram! Köszönöm kereső szeretetedet, mellyel utánam jöttél, amikor elkóboroltam, mellyel lehajoltál hozzám, ha elestem. Bárcsak így tudnék én is embertársaimhoz viszonyulni, hiszen, aki szeret, annak fontos a másik, az keresi a másikat, a vele való kapcsolatot. Segíts így viszonyulnom másokhoz! Ámen


Uram, ma szinte gúny tárgyává válik, aki a Te törvényedre hivatkozva próbál valakit bűneire figyelmeztetni, annyira megszokottá lett a törvénytelenség. Irigyeljük egymás boldogságát, és panaszoljuk, hogy senki sem boldog. Ábrándozunk csodaeszközökről, és fűtetlen marad a lakásunk. Nem akarjuk tudomásul venni, hogy más úton nem lehet jó eredményt elérni, csak a Te utaidon. Ébressz rá engem, hogy ezt a panaszt ne így mondjam, általánosságban, hanem értsem magamra, és próbáljak úgy élni, családomat úgy nevelni, másoknak példát úgy mutatni, hogy Téged követlek. Tudom, hogy áldásaid meg fognak jelenni életemben. Ámen
/V.L./


Uram! Magasztallak Téged, mert nehéz útjaimon is mellettem vagy, ha megfáradok, Te felemelsz, ha elcsüggedek, Te erősítesz. Napról napra segíts Rád tekintenem! Ámen


Uram! Megdöbbentő, de tudok olyan gyarló lenni, hogy távol maradok a szükséget szenvedőtől, ahelyett, hogy meglátogatnám, hogy kiönthetné nekem a szívét és imádkoznék vele, érte. Pedig a hitemmel tudom, hogy nem kell elmenekülni a nyomorúságot szenvedő elől, hanem mellé kell állni és mint a Krisztusban testvéremre rátekintve segítenem kell. Add, hogy így lehessen minél gyakrabban életemben! Ámen


Uram, nagybeteg világunk megtagad Téged, s tagadásában nem veszi észre, hogy a hiányodtól szenved. Bocsáss meg nekünk, hogy nem hallatjuk eléggé a hangunk, hogy gyógyulás csakis nálad van. Ámíthatjuk magunkat reformokkal, de ha nem fordulunk Hozzád segítségért és erőért, senkik és semmik vagyunk. Add hát Szentlelked erejét, hogy világosság gyúljék elménkben: csakis általad van váltságunk e válságban. Krisztus nevében könyörgünk. Ámen
/P. Tóthné Szakács Zita/


Uram! Nélküled nem az vagyok, akinek látni akarsz. Ha Rád tekintek hitemmel, akkor viszont tudom, hogy teremtményed, megváltottad, tanítványod, szeretett gyermeked vagyok. Köszönöm Neked, hogy ez így van! Amit elértem, azt Neked köszönöm, mert nélküled lehetetlen lett volna. Mindig szeretnék ebben a szilárd bizonyosságban élni! Ámen


Uram, segíts ki engem a bajból, mert semmit sem ér az emberek segítsége. Hányszor nem találtam hűséget ott, ahol nagyon számítottam rá. És hányszor leltem ott, ahol ingyen sem reméltem! Lám, ennyit ér az emberekbe vetett bizakodás; az igazak életének megoldása benned van, Istenem. Áldott légy, Uram, Istenem, mindenért, ami történik velünk.
/Kempis Tamás/


Uram! Szeretnék mindent elvenni kezedből örömmel és hálaadással, mert tudom, hogy minden a javamra van. Minden. Kivétel nélkül! Erősítsd ebben hitemet! Ámen


Uram! Szívem hálával van tele! Hálás vagyok a Krisztusban nyert kegyelemért, bűneim bocsánatáért, az örök életemért. Mindebből kifolyólag különösen is szeretnélek Téged szolgálni. Kiérdemelni, megvásárolni az üdvösséget lehetetlen dolog, de elfogadni és hálából Neked szolgálni, annál inkább lehetséges. Szeretnék így élni dicsőségedre, mások épülésére! Ámen

Nincsenek megjegyzések: