2012. február 21., kedd

Uram, Istenem, nagy gazdagságában és hatalmában annyira megromlott volna már az emberiség, hogy nem tudsz vele mit kezdeni? A technikai csodák dicsősége annyira elködösítette értelmünket, hogy nem látjuk meg tőle a mélységből kivezető egyetlen utat? A Te igazságod, a szolgáló szeretet nélkül nem lesz jövője gyermekeinknek! Ha rajtunk már nem lehet, könyörülj rajtuk, a jövendő nemzedékeken! Add szájukba és szívükbe igédet, a megváltó, felszabadító, jövőt jelentő igazságot! Add, hogy gyermekeink megtaláljanak, és készek legyenek szolgálni Téged! Ments meg, Uram, minket! Ámen
/V.L./


Uram, Istenem, olyan jó, hogy megengeded, hogy szeressem önmagamat. Ösztönöm arra bíztat, hogy ezt mással nem törődve, önzően tegyem. De úgy elvesztem mind a Te, mind az emberek szeretetét, és végül önmagamat is. Adj bölcsességet, hogy megértsem tanításod nagyszerűségét, hogy csak veled és felebarátaimmal igazi szeretetközösségben tudok én is boldog lenni! Add, hogy célommá váljék minden körülöttem élő ember boldogsága, előhaladása, így tölthessem be a Krisztus törvényét, s nyerjem el a legnagyobb kincset, amit ember a földön elérhet: az örök életet, amit Krisztus az én számomra is megszerzett! Ámen.
/V.L./


Uram, Istenem szégyenkezve állok meg előtted. A mai, erőszaktól sem mentes világban, oly sokan kérdik: Hol van az Egyház ilyenkor? S én is kérdem velük együtt: mit szól az Egyház? Hova jutottunk? Tudnom kellene, hogy egy vagyok a tagok közül. S ha én nem szólok az erőszak ellen, nem teszek a megbékélésért semmit, hogyan kérem számon másokon? Ha én nem mozdulok a jót tenni, ha én nem védelmezem a rászorulót, ha én nem állok ki az igazság mellett, akkor nem vagyok különb a kívülállóknál. Segíts Uram, hogy ne kifogásokat keressek, mit miért nem teszek meg éppen, hanem segíts engem a TE Akaratodat keresni és cselekedni. Végezd el bennem, hogy az én Uramnak, Jézus Krisztusnak hű követője lehessek. Őérette kérlek: Ámen


Uram, ítélő bírám, kénytelen vagyok tudomásul venni, hogy nekem is szól kemény ítéleted. Látom egyházad nyomorúságait, de inkább maradok a hát mögötti szidás mellett, mint hogy magam vállaljak legalább annyi kockázatot, hogy bele próbálok avatkozni a rosszul menő dolgokba. Pedig parancsod világos: nemcsak saját egyházunkat, még másokat is fel kell ráznunk, akik haló félben vannak. Te, aki feltámasztottad Fiadat, támaszd fel egyházunkat is életre! Elsősorban engem, hogy én is ébreszthessek másokat, s velük együtt a többieket! Élni akarunk, adj hozzá erőt! Tudom, nem elég emlékezni egyházunk régi, nagy korszakaira. Azoknak kincsei ma is nálunk vannak. Segíts élni és másokat is éltetni velük! Ámen
/V.L./


Uram itt állok előtted, fájdalommal a szívemben. Hazahívtál egy számomra nagyon kedves idős nénit, akivel lelkileg összenőttünk, mert mindketten nagyon szeretünk téged. Uram, hiszem, hogy Ő már jó helyen van, és odament ahova te készítettél helyet neki. Taníts meg átélni Uram, hogy azok az igazán boldogok, akik Krisztusban hunytak el. Kérlek, adj Lelked által vigasztalást gyászoló családjának is, és mindazoknak, akiknek szintén szerettük koporsója mellett kell megállni. Uram, csak benned bízhatunk, kérlek, végy körül minket, Igéddel, és Szentlelkeddel. Ámen
/S.A./


Uram, itt állunk előtted és megvalljuk, hogy nagyon beteg a lelkünk. Bizalmatlanok vagyunk irántad és embertársaink iránt, s ez a bizalomhiány rettegőkké tett bennünket. Kérünk, tölts el Szentlelkeddel bennünket, hogy megerősödjünk a Te ismeretedben, add megtapasztalnunk, hogy „nem félelemnek lelkét, hanem erőnek, szeretetnek és józanságnak lelkét adtad nékünk. Ámen
/P. Tóthné Szakács Zita/


Uram Jézus!
Kegyelmedből vagyok, aki vagyok. Nélküled elveszett az életem, ezért hálából Téged szolgállak, dicsőítelek! Ámen


Uram Jézus! Tudom, hogy Hozzád tartozni azt is jelenti, hogy azokhoz is tartozom, akik szintén hisznek benned. Ezt nem kell szégyellnem, sőt vállalnom szükséges az istentiszteleteken való megjelenésem által. Adj ilyen bizonyságtévő életet! Ámen


Uram! Kihez mehetnénk, hiszen örök élet beszéde van nálad és nekünk erre van szükségünk. Adj csendességet szívünkbe, hogy tudjunk és akarjunk megállni előtted és ennek áldásait engedjük beleáradni életünkbe. Ámen


Uram! Köszönöm a házastársamat! Áldalak érte! Életem teljesebb és boldogabb általa. Ezért is rendelted a házasságot, mert Te állapítottad meg: nem jó az embernek egyedül lenni. Ezzel együtt is vannak, akik házastárs nélkül le tudnak élni egy földi életet. Minden tiszteletünk az övéké. Áldd meg őket! Miképpen a Tőled rendelt társukat még meg nem találókat is! Enyhíts nyugtalanságukon és mutass utat számukra! Ámen


Uram! Köszönöm hívó szavad! Hálás vagyok, hogy engem is hívsz magadhoz annak ellenére, hogy sokszor nem érek rá a Veled való kapcsolat ápolására. Pedig ez a legfontosabb kellene, hogy legyen életemben. Ez az egy szükséges jó, melyet senki el nem vehet tőlem. Ámen


Uram! Köszönöm, hogy előtted és őszintén vizsgálhatom meg házastársammal való kapcsolatomat. Add, hogy ha rámutatsz a gyenge pontokra, akkor azokat merjem, merjük felvállalni és akarjunk segítségeddel változtatni a boldogabb életért! Ámen

Nincsenek megjegyzések: