2012. február 21., kedd

Hatalmas és Félelmes Mennyei Édesatyám!
Kibeszélhetetlen hála van a szívemben, hogy a Te szereteted kíséri az életemet. Köszönöm Uram, hogy Veled folyton kapcsolatban lehetek, úgy a köznapokban, mint a szolgálatban egyaránt. Köszönöm, hogy azt is, engeded tudni, hogy az imádságaim nem csak puszta szavakként halnak el, hanem Te meghallgatod Őket és válaszolsz is rájuk. Ez nekem felfoghatatlan, és nagyon nagy öröm. Félelmes számomra a Te irgalmasságod Uram. Az, ahogyan nézed, és elnézed a botlásaimat, az engedetlenségeimet, és ezeknek ellenére is tudhatom, hogy Te szeretsz. Köszönöm Neked, óh, Atyám, az életemet. Köszönöm a családomat, a szeretteimet, a Testvéreket, és azt is, hogy tudhatom, Te Őket is pásztorolod. Kérlek Uram, tarts meg minket a kegyelmedben. Szent Fiad érdeméért kérlek hallgass meg, és áldj meg minket. Ámen
/M.D./


Hozzád fordulok, Atyám, mindenható Isten: őszinte szívvel és kicsinységem tudatában hálát adok neked, s egész lelkemmel kérlek, rendkívüli jóságodban fogadd jóakarattal könyörgésemet: hatalmaddal űzd el az ellenséget tetteimtől és cselekedeteimtől, erősíts engem a hitben, kormányozd értelmem, adj nekem bensőséges gondolatokat, és vezess el engem boldogságod birtoklására! Ámen
/V.L./


Irgalmas és kegyelmes Atyám! Olykor tudtunkon kívül angyalokat vendégelünk meg, vagy éppen nemet mondunk az érkezésedre, kizárunk életünkből. Kopogtatsz, de nem engedünk be, és így kívül maradva valójában önmagunkat fosztjuk meg számtalan áldástól. Bús szégyennel behívunk, az ajtónk nyitva már, jöjj Jézus, jöjj, ne hagyj el, a szívünk várva vár! Ámen


Isten élő Lelke jöjj, áldva szállj le rám! Vezess mindig a Krisztus útján, és add, hogy ne hamis váradalmaim legyenek, hanem mindig a megfeszített és feltámadott Jézusra tekinthessek! Ámen


Istenem, bocsásd meg, ha elbízom magam, ha csak magamnak igénylem szeretetedet! Taníts meg arra, hogyan kell testvérnek látnom azokat is, akik nem annak látszanak, akár veled állnak szemben, akár énvelem. Te tudod, Atyám, nem könnyű a munka a Te gazdaságodban, nem vagyunk hozzá elegen. Segíts, hogy naponta mind többen legyünk, és add, hogy örülni tudjak minden hozzád térő gyermekednek, legyen erőm megfogni a kezét, s bevezetni a szolgálat szépségébe! Ne engedd, hogy testvéreim, rokonaim, szomszédaim elvesszenek, s ha engem arra méltatsz, hogy munkádba állítasz, velük együtt állíts oda, áldd meg országodat építő, közös munkánkat! Ámen.
/V.L./


Istenem, bűnbánattal vallom, hogy nem tudtam olyan példát, olyan nevelést adni gyermekeimnek, amilyet kellett volna a Te törvényed szerint. Tudom, hogy minden bűnöm, még gyengeségeim is egy-egy sebet ejtettek a lelkükön, s azt egyedül Te tudod begyógyítani. Mentsd meg őket az én bűneim következményeitől! Szentlelked segítse őket, hogy képesek legyenek megvalósítani nekik adott rendelésedet, és hogy én annak ne álljak útjába féltésemmel, rosszul értett szeretetemmel, nemtörődömségemmel! Tégy képessé arra, hogy tudatosítsam bennük, hogy Te szereted őket, és boldogságuk egyedül attól függ, mennyire lesznek képesek Téged, rendelésedet, felebarátaikat szeretettel szolgálni. Ámen.
/V.L./


Istenem! Édes Atyám!
Mennyit reménykedtem Benned, és most mégis más dolgozik azon a számomra áhított helyen - amiért 2 éven keresztül - kisgyermek mellett keményen tanultam. Istenem, taníts meg elfogadni az akaratodat, adj békét a szívembe, add, hogy megláthassam, hová küldesz majd el. Taníts Uram, alázatra, szeretetre, türelemre, és hálára irántad. Taníts a te utadon járni, és kikérni a te véleményed, és útmutatásod. Add, hogy megélhessem, és örömet találjak abban, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra van, még a sikertelenség, még a bánat is. Mert ami a világ szemében jó, az csak a te áldásoddal válhat jóvá, és hasznunkra, nélküled mit sem ér. Taníts, kérlek az odafennvalókkal törődni. Ámen
/Sáriné Andrea/


Istenem! Én a Te áldottad vagyok és hívsz az örvendezésre, a boldog életre! Segíts, hogy földi jó ne húzza vissza szívem Tőled és országod szolgálatától. Neked élni és Téged dicsőíteni életem legfontosabb céljai. Ma is. Ámen


Istenem én nagy bűnös ember, szent színed elé járulok. Bevallom Uram, hogy nem gondoltam volna sosem, hogy engem is megbénít az a sok-sok vétek és bűn, mely körülvesz. Lefegyvereznek azzal a gondolattal a világ fiai, hogy ez manapság így szokás, haladni kell a korral, nem lehet merev keretek között élni. Elvesztettem Uram én is a kapaszkodót a Tízparancsolatba, mikor rájuk hallgattam. Nagy az én vétkem, hiszen nem úgy éltem, mint a te követed. Add Uram, hogy megérthessem: „nem nekem kell hozzájuk térni, hanem nekik hozzám”. Óvj meg az eltévelyedéstől, Krisztusért. Ámen
/P. Tóthné Szakács Zita/


Istenem! Én is szoktam magamat ostorozni, pedig nem kellene, mert ha már eléd tettem valamit, akkor nem kellene visszavennem, hanem teljes egészében a Te kezedben kellene tudnom. Még a bűneimet is, melyeket te úgy elvetsz magadtól, mintha soha meg nem történtek volna. Ha Te nem marcangolsz engem, add, hogy én se tegyem magammal vagy éppen másokkal. Jézusért! Ámen


Istenem! Engedelmességre törekszem. Úgy szeretnék Igéd olvasója, hallgatója lenni, hogy meg is tartom, meg is cselekszem azt, amit üzensz benne nekem. Tudom, csodáid és áldásaid nem maradnak el. Előre áldalak értük! Ámen


Istenem! Ha még nem tudom, akkor kérlek, mutasd meg, hol a helyem a gyülekezetben, hogy mi az, amit én tehetek hozzá a közösséghez. Nem fogyasztó, hanem tevékeny hívő szeretnék lenni! Ámen

Nincsenek megjegyzések: