2023. május 18., csütörtök

Igazság Lelke! Szentelj meg mindannyiónkat! Ámen


Istenem! Add nekem bizonyosságodat lelkembe, hogy engedelmeskedjem szereteted parancsának! Ámen



Istenem! Földretekintgető életemet Te változtasd át, hogy Fényedből erőt meríthessek, szeretni tudjam teremtett világodat, embertársaimat, s magamat! Ámen


Istenem, köszönöm igéd felvilágosítását. Köszönöm, hogy megmutatod, hogy én sem vagyok felesleges ezen a világon. Hogy az én életem is része örök terveidnek. Hogy soha nem kell elfogjon az a szörnyű érzés, hogy rám senkinek nincs szüksége. Mutasd meg nekem, Uram, mi az én rendelt feladatom! Tedd örömteljessé annak végzését! Köszönöm, ha nehéz feladatot bíztál rám, mert abból láthatom, hogy szeretsz és megbízol bennem. De adj erős hitet, hogy mindig tudjam, a Te akaratod az, hogy én szolgáljak, a Te jó céljaidat szolgáljam! Adj erőt, amikor gyenge vagyok a feladatra, hogy meg ne torpanjak! Hogy minél több ember legyen boldog, és Téged dicsérjen miattam! Én pedig el ne veszítsem Krisztus szerezte örök életemet! Ámen

/V.L./


Köszönöm Atyám a templomi istentiszteletek áldott lehetőségeit! Ezeken Veled és lelki testvéreimmel is találkozhatok. Hálás vagyok a hitnövelő igehirdetésekért, a közös imákért és éneklésekért. Köszönöm, hogy egy aktív gyülekezet aktív tagja lehetek! Ámen



URam! Add, hogy Te legyél életem alapja, tartalma és célja, add hogy Benned, s Általad boldoguljak! Ámen


Uram! Adj nekem látást, hogy meglássam akaratodat! Ámen


Uram, Istenem szégyenkezve állok meg előtted. A mai, erőszaktól sem mentes világban, oly sokan kérdik: Hol van az Egyház ilyenkor? S én is kérdem velük együtt: mit szól az Egyház? Hova jutottunk? Tudnom kellene, hogy egy vagyok a tagok közül. S ha én nem szólok az erőszak ellen, nem teszek a megbékélésért semmit, hogyan kérem számon másokon? Ha én nem mozdulok a jót tenni, ha én nem védelmezem a rászorulót, ha én nem állok ki az igazság mellett, akkor nem vagyok különb a kívülállóknál. Segíts Uram, hogy ne kifogásokat keressek, mit miért nem teszek meg éppen, hanem segíts engem a TE Akaratodat keresni és cselekedni. Végezd el bennem, hogy az én Uramnak, Jézus Krisztusnak hű követője lehessek. Őérette kérlek: Ámen



URam! Köszönöm életemet! Add, hogy hálás legyek érte! Ámen


Uram! Köszönöm, hogy magadhoz vonsz szereteteddel és kegyelmeddel. Ámen


Uram! Mennyi tévút áll előttünk, melyen elindulhatnánk! Hány és hány irányból halljuk: erre, erre, jó helyen jársz! S ha indulunk, ráfázunk. Köszönjük, hogy a jövőt nem láthatjuk! Bölcsességed nem engedi, hogy belelássunk az ismeretlen eljövendőbe, ehelyett marad nekünk a hit útja, melyen Rád figyelhetünk és a Te vezetésedet kérhetjük! Így szeretnénk járni életutunkon ma is, és ezután is! Vezess Jézusunk, Véled indulunk! Ámen



Uram, segíts, hogy vigyázva szolgáljam Gazdámat. Ne akarjak másfajta megbecsülést, csak azt az egyet, amelyet Te magad adsz majd! A Te Szentlelked tegyen engem alázatosan és türelmesen várakozó szolgáddá és munkásoddá! Ámen

Nincsenek megjegyzések: