2023. április 24., hétfő

Drága Mennyei Atyám.

Áldalak és magasztallak a reggelért. Köszönöm a nyugalmas éjszakát, és a tavaszi verőfényt. Köszönöm a hálától túlcsorduló szívem érzetét azért, hogy tudhatom Te vagy életem védelmezője, a kegyelem kiárasztója. Köszönöm Uram, hogy most amikor nehéz, a nehéz, Te most is velem vagy, és segítesz elviselni. Segítesz megmaradni a veled való közösségben. Köszönöm, hogy nem adsz ki, hogy megóvsz még önmagamtól is. Atyám! Köszönöm, hogy csendességben lehetek veled, hogy megtapasztalhatom naponta, és ma is a gondoskodó szeretetedet. Köszönöm az embereket, akiket mellém adtál, a Családomat, és a Testvéreket. Kérlek Uram, óvd meg Őket is a gonosztól, Jézus érdeméért kérlek.

Ámen


Drága Urunk, amikor félelemtől reszketve ébredünk az éjszaka közepén, emlékeztess az állandó gondoskodásodra. Ámen

Istenem! Gyakran kell döntenem, sem nem mindig tudom, melyik irányba induljak... Kérlek segíts, biztass szereteteddel, hogy meglássam a jeleket, melyeket gondviselő jóságoddal válaszútjaimon elhelyezel! Ámen


Jó Atyám, irgalmadra várok. Bűnös, rossz világban bűnös, rossz gyermeked vagyok. Meg is van az eredménye, magam is tele vagyok gonddal, szegénységgel, betegséggel, ellenséggel, ezernyi nyomorúsággal. Irgalmazz, bocsáss meg nekem, s úgy állíts be a te szolgálatodba, hogy magam nyomorúsága mellett vegyem észre a mások nyomorúságát, az fájjon és égessen, és ne legyen nyugtom, amíg nem segítek azon, akin segíthetek. Krisztus tanít: Amit megtettél másokkal velem tetted meg! Segíts, hogy minden rászorultban őt lássam, hálás szívvel neki segítsek, örömmel segítsek, ahol te erőt és lehetőséget adsz a segítségre. Téged pedig arra kérlek, adj mellém is testvéreket, akiknek gondja van rám, akin keresztül én is megismerhetem a te irgalmadat. Ámen
/V.L./


Kegyelmesen fordítsd magadhoz Tőled elszaladt gyermekeidet, hogy megtapasztaljuk mindannyian szereteted szentségét, s tisztán és örömmel éljünk a Te dicsőségedre! Ámen


Mennyei Atyám! Köszönöm Neked életem áldásait, próbáit és általad elrendelt földi hosszúságát is. Segíts, jól élnem a Tőled kapott lehetőségeimmel! Ámen


URam! Add, hogy éveim számában ne csak gyarapodjak, de bölcsüljek is! Ámen Uram!



Uram Jézus! Köszönöm, hogy az elveszettekért jöttél, mert ez azt jelenti, hogy értem is. Értem is szenvedtél és vállaltad a halált. Köszönöm, hogy megtaláltál és megmentettél. Keresd továbbra is a nélküled élőket, hogy ők is boldog, örvendező életet éljenek. Ámen


Uram! Köszönöm, hogy figyelmeztetsz: a házasság csapatmunka. Ketten – Veled kiegészülve hárman – fáradozhatunk azért, hogy boldogok legyünk. Köszönöm az erős hármas fonalat, melyben Te magad vagy a harmadik! Ámen




URam! Segíts, hogy bölcsen élhessem napjaimat! Ámen



Uram! Szeretnék okos és bölcs lenni, de valahogyan mégsem sikerül. Adj nekem bizodalmas szívet Tebenned, hogy kezedből vegyem életem minden napját, s hálatelt szívvel, örömmel kövesselek Téged!



URam! Tartsd szemem előtt igazságaidat, hogy azok világítsák meg életem ösvényét! Ámen

Nincsenek megjegyzések: