2024. február 28., szerda

Istenem! Elég nekem is a Te kegyelmed. Semmi másra nincs is szükségem. Bárcsak mindig tudnám ezt így látni! Ámen


Istenem! Segíts meg engem a Cél keresésében, hogy életem értelmet nyerjen, s megnyugvással tudjam sóhajtani Neked s szeretteimnek: boldog vagyok! Ámen


Köszönöm Igédet Atyám, mely megszólít! Köszönöm az imádságot, melyen keresztül én szólhatok Hozzád és köszönöm a hozzám hasonlóan Téged keresők közösségét, a gyülekezetet, melynek tagjaként egymást erősíthetjük. Ámen


Mennyei Édesatyám!

Hálás szívvel köszönöm Neked a hit ajándékát. Köszönöm a személyes kapcsolatot, hogy megszólíthatlak és Te szólsz hozzám. Köszönöm a veled való közösséget és a szeretetedet, melyben élhetem az életemet. Könyörgöm Istenem azokért, akik még nem találtak rád, akik még nem tapasztalták meg a Te szabadításod örömét. Kérlek Uram, segíts nekik is megtalálni a hozzád vezető utat. Áraszd ki rájuk is kegyelmedet, hogy meggyógyulhasson az életük. Jézus Krisztus érdeméért kérlek, hallgass meg Uram. Ámen



Mint a vízbefulladó,
aki az utolsó pillanatban
jut az éltető levegőhöz,
úgy szívom magamba
Szentlelked lélegzetét.

És eszmélek, emelkedem
nélküled elvesző,
süllyedő önmagamból
– Életnek Istene –
hozzád, feléd.

ÁMEN


/Hajdú Zoltán Levente/



Nem vagyok
magamra hagyott,
egyedül tévelygő
vándor.

Mert, Uram,
te vezetsz
engem az utamon,
járjak is bárhol.

ÁMEN


/Hajdú Zoltán Levente/


URam! Add, hogy megtaláljam életem normalitását Tebenned, s mindenben a Te szereteted legyen mértékadó norma számomra! Ámen

Uram! Add nekem a Te ismeretednek fényét, hogy mindig tudjam a helyes irányt! Ámen


URam! Adj annyit, hogy mindig jókedvvel áldani tudjalak, s ne adj olyan sokat, hogy szívem elforduljon Tőled, s ajkam megszűnjön áldani Nevedet! Adj annyit, hogy másoknak is adni tudjak, s ne engedd, hogy hűtlen legyek a kevésen! Ámen


Uram! Bocsásd meg önigazultságomat! Azt, hogy másoknál sokszor különbnek tartom magam, közben pedig kevés szeretet jellemez, nehezen bocsátok meg, ha ellenem vétkeznek, nehezen hajolok le az elesetthez és nem tudok könyörülni olykor embertársaimon. Taníts és vezess engem Uram a Te ösvényeiden! Ámen


URam! Érthetetlen szereteteddel ölelj át naponta, hogy tudjak szeretni! Ámen


Uram, Istenem! Kicsinyhitűségem okán sokszor jobban bízom magamban, mint Tebenned. Kérlek szabadíts meg önzésemtől, hogy szereteted erejét elfogadva és átélve biztonságban állhassak ott, ahová kegyelmed vezérelt! Ámen

Uram! Jelenem és jövendőm nem függ a csillagoktól, melyeket Te teremtettél, ezért elvetek mindent, ami rossz irányba vinne. Igéd olvasója, hallgatója és megtartója kívánok lenni. Vezess napról napra Igéd és Lelked által! Ámen

Nincsenek megjegyzések: