2024. március 1., péntek

Bocsáss meg nekem Uram, ha azt gondolom, Te csak bizonyos módokon tudsz rajtam segíteni. Tévedek, mert utad van számtalan sok. Köszönöm azt, amelyiket használod a javamra! Ámen


Hadd dicsőítsünk Úr Jézus Krisztus! Minden szó kevés arra, hogy Téged dicsérjünk. Köszönjük, hogy olyan vagy, amilyennek megismertünk az Igéből. Köszönöm, hogy nem olyan vagy, mint amilyennek mi elképzeltünk. Áldunk azért, hogy Isten vagy! Áldunk azért, hogy mindenek engednek Néked. Segíts, hogy szívünk is engedhessen. Ámen

(T.L.)


Istenem! Nem értem ezt a világot... Szeretetre rendelt teremtményeid egymást ölik és gyalázzák, szívükben gonoszság lakozik. Újíts meg minket, mindannyiónkat, hogy úgy cselekedjünk teremtett világodban, ahogyan azt Te felfoghatatlan szereteteddel eleve elrendelted! Ámen


Te szólsz,
Te cselekszel
bennem.

Átjár,
átértelmez
a kegyelem.

Már nem feszít,
nem szakít szét,
hogy mivé kell lennem.

Rendelkezz,
Uram,
Te velem.

ÁMEN

/Hajdú Zoltán Levente/


Úr Jézus Krisztus. Köszönöm, hogy engem is befogadtál. Köszönöm, hogy az életed része lehetek. Köszönöm, hogy nem vagy idegen számomra, és hogy én sem vagyok idegen számodra. Köszönöm, hogy te tanítasz arra, hogyan lehetek én is nyitott és befogadó, hogyan fejezhetem ki az én kis életemmel azt a nagy áttörést, mely során te áttörted a menny falát, és közénk jöttél, hogy tovább bontsd a falakat köztünk. Ámen



Uram! Egy nagy családba teremtettél minket, s mi oly sokszor árvának, magányosnak érezzük magunkat. Adj nekünk bölcsességet, hogy meglássuk, Te vagy az életerő, közösség Forrása, s ha tudunk is hordozni másokat, az csak azért van, mert Te hordozol mindnyájunkat! Ámen



Uram, ismét eltelt egy hónap, és mi kórházban voltunk.

Köszönöm Neked, hogy kiemeltél minket a bajból, hogy ott is angyalaid vigyáztak Ránk. Bocsásd meg, hogy nem értettem miért kell a mélységeket megjárni, de látom, hogy ez is javunkat szolgálta, így újra dicsérhetlek téged. Ámen
(S.A.)



Uram, Istenem! Nehéz nekem hátralépni, akár csak egy fél lépést is... nem szeretek második lenni! Kérlek, Ismertesd meg velem szereteted titkát, hogy e világ szemében mégha második is vagyok, lélekben Hozzád legközelebb állhassak! Ámen


URam! Számos dolog érint meg engem, s hat rám naponta. Add, hogy meg tudjam különböztetni érzéseimet, melyik a természetes és emelő, s melyik az, amelyik csak rombolná életemet! Ámen


Urunk! A bűn az ajtónk előtt áll és ránk van vágyódása, segíts ellenállnunk a gonosznak, hogy elfusson tőlünk! Ámen

Nincsenek megjegyzések: