2024. február 26., hétfő

A szavak mind széjjelesnek.
Málladoznak a mondatok.
Szótlanul, eszköztelenül,
felemelt kézzel maradok.

Látod, semmit sem rejt már a kezem.
Szememben bűnt belátó bánat.
Menteni magam nem tudom,
de Nálad, Uram, van bűnbocsánat.

Fogadd el, kérlek, ezt a semmit,
aki és ami én vagyok,
hogy élő Igéből épüljenek újjá
bennem a szavak, mondatok.

ÁMEN


/Hajdú Zoltán Levente/


Egek nagy Királya!

Talán nem is kellene más szavakat, más mondatokat írni, hanem elég lenne folytatni, a 266. dicséretünk valamennyi versével imádságunkat. Ám mégis hadd bátorkodjunk saját szavainkkal megfogalmazni Hozzád intézett kérésünket, köszönetünket és hálánkat! URam! Könyörgünk azért, hogy e sokat próbált Nemzetet újból felemeld! Te adj nekünk ehhez erőt, kitartást, állhatatosságot, reményt, Tőled kapott bölcsességet, hogy az adott szó ismét értelmet kapjon! Add meg nekünk, hogy Jézus Krisztusnak, a mi Megváltónknak a szeretetfürdőjében megtisztíthassuk szívünket, lelkünket, gondolatainkat! Ámen

(M. S.)


Istenem! Az öröm forrását sokszor nem Benned keresem, pedig másban nem találhatom meg. Földi vándorutamon rám-rám derül egy kis öröm, de Te többet akarsz adni nekem, csak én nem bízom Benned eléggé. Mily balga vagyok, amikor így teszek! Segíts, taníts Rád bíznom életemet, és útjaidon járva megtalálni az örvendező, hívő életet! Ámen


Mennyei Atyám! Köszönöm, hogy nem a saját utamat kell járnom, melyen a saját fejem után megyek, hanem akkor cselekszem bölcsen, ha Neked engedelmeskedem, hiszen Te a legjobbat akarod nekem. Adj engedelmes szívet nekem Uram! Ámen


Uram! Életem első helyén Te állsz. Minden más csak utánad jön. Még az egészségem is. Hiszen hány egészséges ember rohan a kárhozat felé, és sok beteg Hozzád térve tart az örök élet irányába. Valójában nem az egészség a fontos, hanem a Veled való kapcsolat. Áldalak érte. Ámen


URam! Életem ideje kezedben van... Kérlek, támogató kegyelmeddel erősíts meg ezen a mai napon is, hogy Neked élhessek, felebarátaim javát szolgálva, s Általad a magam boldogulását, harmóniáját eredményesen keresve! Ámen



Uram Jézus! Békességedet adtad a tieidnek. Köszönöm, ha semmilyen vihar el nem veheti tőlem. Tied vagyok, köszönöm békédet. Munkálkodj bennem naponként! Ámen


Uram! Nehezen, néha alig bírom már a terheket! Nem értem a miérteket, s már a remény is szétfoszlott bennem, hogy választ találok. Kérlek, adj nekem válaszokat, s mindenek előtt szereteted megtapasztalását, hogy békességgel elfogadjam akaratodat, s önmagam! Ámen



Uram! Segíts meg ezen a mai napon is, hogy életem összhangba kerüljön megtartó törvényeiddel! Ámen

Uram! Tartsd meg testemet lelkemet egészségben, hogy teljes erőmmel, egész életemmel dícsérhesselek Téged! Ámen

Uram! Te ismered gyorsan pergő életem minden filmkockájának, minden egyes részletét. Te ismered küzdelmeimet, Te tudod, hogy milyen sok dologban engedetlen vagyok. Kérlek Téged, ajándékozz meg annyi bölcsességgel, hogy minden élethelyzetemben félni tudjalak, s ajándékaidat arra használjam, amire adtad nekem! Ámen

Nincsenek megjegyzések: