2024. január 8., hétfő

Irgalmas jó Atyám! Hálásan köszönöm, hogy ismét elérkeztem életemnek egy újabb esztendejéhez. Kérlek, Te mutasd az utat, hogy el ne tántorodjak. Terjeszd ki rám áldó kezedet és bocsásd meg bűneimet. A reménység, mely meg nem szégyenít, erősítse mustármagnyi hitemet. Legyen szemem előtt ez év minden egyes napján: Bízd Újra Életed Krisztusra.
Ámen

(L.M.)


Istenem! Ha nagyon bíznék Benned, akkor a hit lépéseit nem fontolgatnám hosszan, és olykor azzal a szándékkal, hogy keressem, nincs-e valami más út előttem. Szeretnék bízni Benned maximálisan, és hitben járva lépni előre napról napra! Ámen


Istenem! Hálás vagyok Neked azért, mert csak Benned láthatom önmagamat annak, aki valójában vagyok. Nélküled vagy sokkal többre, vagy sokkal kevesebbre tartanám önmagam, de Benned a helyemen vagyok. Használj így engem, amilyennek teremtettél és formálsz napról napra! Ámen
Istenem! Te látod milyen sok kívánságom van. Magam is jól tudom, hogy három emberöltő is kevés lenne azok megvalósításához... Uram, adj lelkemnek békét Tebenned, hogy azt kívánjam, ami nekem is javamra válik, másoknak is hasznára van, s a Te dicsőségedről tesz tanúbizonyságot! Ámen


Mindenható Istenünk, állíts helyre minket! Ragyogtasd ránk orcádat, hogy megmeneküljünk! Ámen.


URam! Add, hogy mindig legyen annyim, amennyire szükségem van, s ne adj annyit, hogy szívem kevéllyé válva elforduljon Tőled! Ámen


Uram! Engedd, hogy játszhassam életemet úgy, ahogyan azt Gondviselő Jóságod által elrendelted! Adj nekem társakat, akik hasonlóan gondolkodnak, s éreznek, hogy megtapasztalhassuk a Benned való szeretet-közösség mindennapi örömeit! Ámen


Uram! Hálát adunk elhívó szavadért, s azért is, hogy naponta hordozol. Nélküled már rég visszafordultam volna, s ha nem erősítenéd meg naponta a szívemet a Te szeretetedben, akkor lelkemben már rég elhomályosult volna a cél... Uram, ne engedd, hogy letérjek az útról, amelyre állítottál, áldásoddal kísérj ezután is mindannyiunkat! Ámen


Uram, Istenem! Életem rövidke idejét a Te kezedbe helyezem, hogy minél többször megtapasztalhassam benne örökkévaló szeretetedet! Ámen


Uram! Olykor azt sem tudom, merre tartok, máskor meg kétfelé sántikálok! De elég volt ebből! Szeretnék úgy élni és arra tartani, amerre Te mutatod. Ez – csak ez – van javamra. Ámen


Uram, te látod, hogy az én életemnek is milyen mellékvágányai voltak már, melyek annyi szépséget sem tartogattak, mint egy cethal gyomra. Mégis a kívánság, a kíváncsiság, az emberi hívás, a veled szemben való dac, az akaratoddal szembeni gyávaság oda vezettek. Köszönöm, hogy megkerestél, hogy kivezettél, hogy újra gyermekedhez méltó utakra állítottad lábam. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: