2023. december 8., péntek

Istenem! Szeretnék úgy élni és szolgálni Neked, hogy egy lélekért se érjen vád, hogy valaki miattam nem látott meg Téged! Hálás vagyok azért, hogy mindeddig minden nehézség ellenére megsegítettél, velem voltál és áldásodat árasztottad rám. Szeretnék én is áldáshordozó lenni a kezedben! Ámen


Jézusom, drága Megváltóm! A Veled való kapcsolat megélése a legnagyobb lehetőség ezen a világon arra, hogy életem helyre kerüljön, hogy mások sorsában változás álljon be, ha imádkozom értük, hogy bűneimre bocsánatot nyerjek, ha megbánom azokat. Szeretnék napi kapcsolatban lenni és maradni veled, és tudom, hogy ez csak rajtam múlik. Így áldd meg életemet. Ámen


Jézusom! Te jól ismersz engem. Még azt is tudod rólam, amit senki más nem. Nyitott könyv az életem előtted. Ez nemcsak bűnvallásra, hanem felelősségre is indít engem. Szeretnélek hűségesen képviselni Téged napról napra. Ámen


Köszönöm életem küldetését, mely nem az, hogy kényelmes életet éljek, hanem mások megmentése a kárhozatból. Tudom, a megmentést Te végzed, de engem is használni akarsz olykor. Ámen


Mindenható Isten! Köszönettel fogadjuk el kezedből az áldást és alázattal a feddést, mert tudjuk, hogy az is javunkra van. Kérlek Uram, taníts bennünket a türelemre, a jóságra,az engedelmességre és a szeretetre,hogy láthassa a világ,mi Krisztushoz tartozunk.

(M.S.)


Szereteted fénye járja át életemet, Uram! Ámen


URam! Add, hogy az vezéreljen utamon, ami épít és szépít, ami növel és emel, nem csak engem, de környezetemet is! Ámen


Uram! Adj otthont mindenkinek, s add hogy mindenki érezhesse saját fészkében a Te szereteted melegét! Ámen


Uram! Bármit is bíztál rám, bárhol is kell dolgoznom, a feladatom az, hogy hűségesen tegyem a dolgom, mint, aki tudja, hogy Te mindent látsz. Köszönöm, hogy átérezhetem ezt a felelősséget! Ámen


Uram, irgalmazz nekem!Ámen


URam! Köszönöm, hogy szeretsz! Add, hogy szeretetedet továbbadhassam! Ámen


Uram! Segíts, hogy megmaradjak Nálad! Ámen

Nincsenek megjegyzések: