2023. december 10., vasárnap

Istenem! Te a siralom völgyében sem hagyod magára az embert. Erőnk Benned és általad újul meg. Köszönjük, hogy Belőled meríthetünk! Ámen


Mennyei Atyám! Életem nélküled mit sem ér, de köszönöm, hogy Veled a határtalan lehetőségek ideje jött el hozzám. Az pedig milyen áldás, hogy házastársammal és gyermekeimmel együtt is tudunk imádkozni, Téged keresni! Köszönöm Neked! Ámen


Mi Atyánk! Köszönöm, hogy mint fiaid, Jézus eljövetelére várhatunk. Legyen áldott az ünnepünk, és minden igaz barátunk. Ámen

(Peternics Mihály)


URam! Add, hogy amit kaptam Tőled, azokat bölcsen forgatva mások javát is szolgáljam! Ámen


URam! Add, hogy napról-napra csiszolódjék realitásérzékem, s tudjak bölcsen hallgatni, amikor kell, s képes legyek szelíden szólni, hogy szavaim a békességet munkálják! Ámen



Uram! Elfelejtettem, hogy honnan hívtál el engem, s mitől óvtál meg eleddig is... Adj nekem hűséges szívet, hogy örömmel szolgálhassalak Téged embertársaim javára, lelkem békességének épülésére! Ámen
Uram! Erősíts hitemben! Ámen


Uram! Köszönöm bűnbocsátó kegyelmedet, mely által minden gyarlóságomat eltörlöd olyannyira, mintha soha meg nem tettem volna azokat. Bárcsak én is így tudnék megbocsátani az ellenem vétőknek! Jézusért kérlek hallgass meg! Ámen


Uram! Ments meg a lelki langyosságtól! Az rosszabb mindennél, az már közömbös a meg nem tértek felé, de nem sokat jelentenek a már Téged ismerők sem. Forró, érted égő, élő szeretnék lenni! Te tápláld ezt a tüzet bennem. Tüzed Uram, Jézus szítsd a szívemben, lángja lobogjon elevenebben…Ámen



Uram! Rád figyelő, Neked engedelmes szívért könyörgök, mely érted él és teszi azt, amit kérsz. Ámen


Uram!Sokszor panaszkodom időhiányra, s el nem végzett dolgaim igazolására napjaim végességét emlegetem. Kérlek adj nekem bölcs szívet, hogy a Tőled kapott lehetőségeket mások, s magam épülésére fordítsam, s higgyek Szereteted mindenhatóságában! Ámen

Nincsenek megjegyzések: