2023. december 31., vasárnap

Év vége felé készülődve hálatelt szívvel gondolunk arra, hogy ebben az évben is milyen kegyelmes és gondviselő Atyánk voltál. Köszönjük Neked, hogy mindaz, amit tőled kaptunk, javunkra vált, még akkor is, ha sokszor abban a pillanatban nem úgy láttuk. Köszönet illet Téged, amiért sosem hagytál magunkra egy pillanatra sem, még akkor sem, amikor mi azt hittük, úgy véltük. Te mindig szorosan ott voltál velünk, és átsegítettél a nehézségeken, védelmeztél a veszélyektől, vigasztalást adtál, amikor csüggedtünk, és sok-sok örömmel ajándékoztál meg minket. Védelmet nyújtó tenyeredben megpihenhettünk mind ahányszor félelem vagy csüggedés lett úrrá rajtunk. Köszönöm, hogy Eléd letehettük mindig gondjainkat, bajainkat, és hogy Neked mindig volt ránk időd, nem úgy, ahogy nekünk Rád. Köszönöm, hogy megértettél velünk dolgokat, és megőriztél minket. Kérlek Uram, add, hogy a jövő évet is Veled kezdhessük, mert Nélküled semminek sincs értelme. Őrizz meg minket az elkövetkező esztendőben is, tégy minket méltóvá és alkalmassá arra, hogy gyermekednek neveztessünk. Jézus Krisztusért kérlek hallgass meg minket. Ámen

(Bojtos Zita)


Istenem! Hálát adok Neked ezért az esztendőért. Minden örömért amivel megajándékoztál, s minden bánatért, amivel megpróbáltál. Bocsásd meg fölösleges aggodalmaskodásaimat, s kérlek faragd le bennem a jövőtől való félelem boldogságromboló készségét. Tedd életemet nyitottá mások bajainak meglátására, add hogy szívemmel és kezeimmel is szolgálhassak Neked és embertársaimnak a következő esztendőben is! Ámen


Köszönöm Neked, Istenem, ezt az elmúlt évet.
Köszönöm, hogy ma úgy tekinthetek vissza rá,
hogy megtartó szeretetedért hálát adhatok Neked.

Mert velem voltál a mélységekben,
ahol egyedül teljesen elbizonytalanodtam volna
és erőt vett volna rajtam a félelem.
És velem voltál a magasságokban,
ahol oly könnyen megszédíthetett volna
a pillanatnyi siker tűnő magabiztossága.

Velem voltál a csendben, az elcsendesedésben,
az imádságokban, az igeolvasásokban,
hitem személyes és közösségi eseményeiben,
és velem voltál a mindennapok forgatagában,
munkáimban és küzdelmeimben,
emberi kapcsolataim legkülönbözőbb élethelyzeteiben.

Kérlek Téged, Istenem, a következő évben is légy velem!
Hadd tekinthessek úgy az előttem álló esztendőre,
hogy annak minden pillanatát a Te megtartó szeretetedre bízom.

Ámen

/Hajdú Zoltán Levente/



Most, mikor visszanézek,
látom, Te voltál ott velem.
Áldó kezedben tartva
óvtad az életem.
Vigyáztál rám, mert léptem
oly sokszor botlott, félrevitt,
de mikor épp elestem volna,
a Te kezedbe hulltam,
Jó Atyám, már megint.
Kérlek, légy velem, kísérj el,
az új évben Te vezess!
Ne rettentsen meg semmi,
ami számomra félelmetes,
hanem akarjam, tudjam kérni
erőd és szereteted,
s így az új esztendő útját
járhassam végig: Veled!

ÁMEN
(Hajdú Zoltán Levente)


Uram, Istenem! Hálát adok Neked az elmúlt napok százaiért! A lehetőségért, hogy egészséggel és erővel ajándékoztál meg, s mindenek előtt a vággyal, hogy Igéd mellett elcsendesedjek. Kérlek Téged, segíts meg ezután is. Törd le bennem azt, ami emberi, s okoskodó, s növeld bennem azt, ami a Tied. Adj nekem alázatos szívet, hogy engedelmes eszközként szolgálhassak Neked, s hasznára legyek másoknak is. Áldott legyen kegyelmed gazdagsága, amit annak ellenére megtapasztalhatok, hogy botladozó Krisztuskövető vagyok... Köszönöm Uram a Tőled kapott készséget, köszönöm mindazokat, akiket mellém adtál, hogy örüljek velük, s örüljünk mindannyian a megtapasztalt szeretetedért! Istenem, segíts meg ezután is mindannyiunkat, áldd meg szívünk gyönge akarását, s gyújtsd meg bennünk Szereteted tüzét! Ámen


URam,Istenem! Köszönöm Neked az erőt, a kitartást, amivel érdemtelenül megajándékoztál, s gondviselő jóságod számos jelét, amit adtál az elmúlt esztendőben is! Kérlek áldd és óvd minden szerettemet, közelben és távolban, add meg nekik mindazt, amire szükségük van, s hogy Benned lelkük nyugalmat találjon, s életüknek általad haszna és értelme legyen! Hála Neked kimondhatatlan jóságodért! Ámen


Uram! Köszönöm Neked ezt az évet! Minden napját, áldását, próbáját, nyomorúságát. Egy a lényeg számomra: mindig velem voltál. Ez adott erőt, reményt, vigaszt, jövőképet számomra. Köszönöm a Krisztusban nyert bűnbocsánatot és örök életet, mely nélkül semmit sem érne életem. Hálás vagyok szeretteimért és gyülekezetemért is. A hála napja ez életemben, amikor mindent köszönök Neked, akitől kaptam. Ámen


Uram! Magasztallak az idei évért is. Sok áldásodat vettem el, köszönöm Neked. Miképpen azt is, hogy mindeddig megsegítettél. Hálaadás van bennem akkor is, ha voltak veszteségeim, ha sok minden másképpen alakult, mint ahogyan én szerettem volna. Meglett a Te akaratod és az a legjobb. Nekem is. Köszönöm Uram! Ámen


Uram! Sok baj között, erőm volt és örömöm, szárnyaddal takarva védtél! Hála legyen neked mindenért, ami velem történt ez esztendőben! Köszönöm számtalan áldásodat, de a próbákat, a nehézségeket is, melyeken keresztül formáltál, alakítottál! Egy kérésem van csupán: a következő évben is jöjj velem és légy vezérem! Ámen


Uram! Taníts minket, hogy bölcsüljünk! Ámen

Nincsenek megjegyzések: