2023. június 2., péntek

Istenem! Milyen hamar megítélek másokat. Sokszor a látszat alapján. Aztán meg szégyenkezem, hogy mit is gondoltam. Nem szeretnék ilyen lenni, de ha én nem is tudok magamon változtatni, Te képes vagy rá. Munkálkodj bennem! Ámen


Jó Atyánk, könyörgök a boldogságért. De nem tudok boldoggá lenni. Hibáztatom a világot, az embereket, sokszor magamat, hogy miért nem vagyok ügyesebb, irigylem a mások boldogságát, azt gondolva, hogy ők ügyesebbek. Gazdag szeretnék lenni testben és lélekben. És nem látom, hogy a boldogságot sem megvásárolni, sem megszerezni nem lehet, csak tőled kapni ajándékba. Nem az ügyességem hiányzik, hanem a hitem. Nem vagyok képes magamat egészen, fenntartás nélkül reád bízni. Pedig olyan szegény vagyok nélküled. Fogadj el engem, Atyám, üresen, szegényen, amint vagyok. De adj erőt, hogy lelki szegénységemet valóban megismerjem, minden jót csak tőled kérjek. Te pedig add meg azt a boldogságot, ami ígéreted szerint már most a miénk lehet: mennyei országod kegyelmi ajándékait mind itt a földön, mind majd az örök életben. Ámen


/V.L./



Kegyelmes Urunk! Életünk ítélet alá esik. Te vagy az ítélőbíró. Ezzel nem ijesztgetni, hanem felkészíteni akarsz bennünket. Segíts felelősségteljes életre, mely nemcsak a láthatókra tekint! Jézusért kérlek! Ámen.



Köszönöm Uram, hogy minden élethelyzetemben Rád tekinthetek és Benned bízhatok! Ámen



Mennyei Édes Atyám!

Nem lehet elégszer megköszönni Neked Uram, szeretetedet, és hűségedet. Olyan jó tudni,azt, hogy te mindig hű vagy hozzánk. Így kérlek Uram, bocsásd meg az indulataimat, a mulasztásokat, és azokat a cselekedeteimet is amelyek előtted nem kedvesek. Kérlek Uram továbbra is Te oltalmazz minket, férjemet, kisfiamat, és az egész családomat. Add Uram azt a békességet és örömet a szívembe, amit csak Te tudsz adni senki más. Atya, Fiú, Szent Lélek Isten Ámen.
Uram! Add értenem akaratodat, hogy teljességgel élhessem életemet, embertársaim javára, s a Te dicsőségedre! Ámen


Uram! Adj nekem bölcs látást, hogy kerüljem a bajt, korrigálni tudjam a hibát, s megtaláljam a harmóniát Veled, s a világgal! Ámen.


Uram! Amikor rád nézek, minden könnyű. Még az is, ami egyébként nehéz. Ha leveszem tekintetemet rólad, akkor süllyedni kezdek, feszültté és idegessé válok. Taníts naponta rád néznem és erődbe, hatalmadba kapaszkodnom. Ámen



Uram, Istenem! Szereteteddel körbeölelsz engem is, s oly sokszor mégis szorításnak érzem azt. Tedd bölccsé szívemet, hogy befogadjalak Téged, s naponta hálát tudjak mondani Neked mindenért, amivel megajándékozol földi életemben! Ámen
URam! Köszönöm a felismeréseket, a tapasztalásokat, melyeket sorsomba-kódolva megmutatsz életem napjaiban. Add, hogy akár borúsan, akár vidáman köszönnek rám e napok, áldani tudjalak mindenért! Ámen



Uram! Nem értem se az életet, sem teremtett világod csillagmilliárdjait. Látom, tapasztalom csodáidat, s csak hálálkodni vagyok képes, hogy: vagyok. Légy velem, s ölelj át gondviseléseddel, hogy boldogulhassak - embertársaimmal, enyéimmel együtt! Ámen

Nincsenek megjegyzések: