2024. február 14., szerda

Istenem! Te igazán látod minden botlásomat. Még a gondolatban elkövetetteket is, amelyekről senkinek nincs tudomása. Kérlek, adj nekem olyan gondolatokat, melyek hálás szívvel tekintenek házastársamra, és amelyekből kiolvasható egykori fogadalmam komolysága: vele megelégszem. Ámen


Mennyei Atyám! Nem szeretnék bálványimádó lenni. Életem első helyét szánom neked. Ez az egyedüli helyes megoldás, tudom jól. Nekem is, másnak is ebből lesz áldása. Segíts útjaidon maradnom! Köszönöm Neked! Ámen


Uram! Add hogy lássak, s tedd, hogy érezhessem éltető szereteted melegét! Ámen

URam! Add, hogy ne csak a szavaink, de életünk mindennapi cselekedetei is hirdessék igazságaidat! Ámen

URam! Add, hogy ne felejtsem el, hogy gyermeked vagyok! Ámen

URam! Életet kerestem, s Te békességet adtál. Boldogságot kerestem, s Te lehetőségeket adtál, hogy szerethessek. Hála Neked kimondhatatlan jóságodért! Ámen


URam!
Kérlek állíts engem őrhelyemre,
Tedd lábamat erőssé, állítsd a sziklára,
Hogy meg ne inogjak
A Sátán  kísértő szavára!
Ámen

(Marosi Sándor)


Uram! Mindenkiért könyörgöm, aki készül a házasságra, hogy Rád építve induljanak neki a közös útnak. Ámen


Uram! Oly nehéz uralkodni magamon, pedig szeretnék. Kérlek, szereteted valósága teremje meg bennem gyümölcseit, hogy olyanná válhassak, amilyennek magam is szeretném! Ámen
Uram! Segíts engem, hogy szeretetedre merjek mai napon is rábólintani! Ámen


Uram! Vedd el szívemből a kifogásokat, melyek visszatartanak attól, hogy elinduljak szent házadba, hogy a gyülekezet közösségében dicsérjelek! Pedig tudom, érzem, hogy jó nekem a testvérekkel együtt lennem és Téged magasztalnom, előtted szívemet kiöntenem. Áldd meg gyülekezetünket, melynek tagja lehetek kegyelmedből! Ámen

Nincsenek megjegyzések: