2024. február 9., péntek

Bocsánatot kérek, ha szidalmaztalak, vagy miattam ezt mások tették volna Veled, Atyám! Bocsáss meg, ha bántottam azokat, akiket egyébként szeretek, akik olyan közel állnak hozzám! És kérlek, adj nekem erőt, hogy tudjam őket is kérni bocsánatukért, vagy tudjak megbocsátani az ellenem így cselekvőknek. Köszönöm, hogy szereteted végtelen, és már készen van a bocsánat – ez olyan nagy öröm nekem! Ámen


Istenem! Segíts észrevennem, hogy kinek hogyan tudok örömet szerezni. Akár egy-egy beszélgetés, látogatás kapcsán is áldást jelenthetek másokra. Használj engem! Ámen


Istenem! Vezess életem ösvényén, legyél Világosságom, hogy meggazdagodott lélekkel végül eljuthassak Hozzád! Ámen
Mennyei Atyám! Hálás szívvel köszönöm az életemet, melyet az önmagaddal való kapcsolatra teremtetted. Bocsásd meg, amikor túlságosan elfoglalt és leterhelt vagyok, és nem jut időm a Veled való kapcsolatra. Tudom, ezzel önmagamnak ártok. Te is szomorú vagy ettől, de Te engem sajnálsz. Szeretnék Hozzád hűséges, neked engedelmes gyermeked lenni, aki valóban gyermeki bizalommal tekint rád és fogad el mindent a kezedből. Ámen



URam! Add, hogy hasznosan éljük mindennapjainkat, s segítségére válhassunk "mieinknek", amikor szóval, cselekedettel, könyörgő imádsággal szolgálatodban állunk! Ámen


Uram! Adj nekem mély hitet, hogy alázattal mindenütt megláthassam gondviselő jelenlétedet, s hálát adva hogy utaidon járhatok, boldogan élhessem napjaimat! Ámen


Uram, Jézus! A világban folynak a dolgok úgy, ahogyan, de a tieid között nem kell, hogy úgy történjenek. Sőt, nekünk fel kellene mutatnunk a Rád tekintő másságot, amely azt jelenti, hogy ha a világban acsarkodnak és gyűlölködnek, mi akkor is szeretjük egymást, ha a világban békétlenség és széthúzás uralkodik, mi akkor is békére és összetartásra törekszünk. Segíts, hogy az az indulat legyen bennünk, amely Téged jellemez. Ámen


Uram! Köszönöm Neked az életemet, s hála Neked minden lehetőségért, amivel megajándékozol benne! Add, hogy ne legyek hálátlan, s szeretettel tudjam viszonozni a Tőled kapott szeretetet elsősorban azok felé, akiket mellém rendeltél! Ámen


Uram! Mennyire megnyugtató számomra a mai üzenet. Értékességem megkérdőjelezhetetlen. Mégis hányszor kételkedem és látok mást, ha magamra tekintek. Köszönöm Uram, hogy Te alkottál, mert Te mindig tudod, hogy mit, miért teszel. Te nem szoktál hibázni. Velem kapcsolatban sem… Ámen


URam! Most már látom, hogy mindenki másképpen küzd meg saját elmúlásával... Add, hogy ne veszítsem el életkedvemet akkor sem, amikor úgy érzem, ingoványossá vált körülöttem a világ! Add, hogy az árnyékban is keressem a fényt, s a sok-sok gyötrő szeretetlenség ellenére is, megmaradva gondviselő kegyelmedben, szeretni tudjak! Ámen


Uram! vedd el haragunkat, hogy szeretetben élhessünk! Ámen

Nincsenek megjegyzések: