2024. február 11., vasárnap

Istenem! Sokszor döntöttem helytelenül, s választottam azt az utat, amit Te nem szántál nekem. Döntéseim következményeit hordozva rádöbbentem, hogy az engedelmesség örömet, az engedetlenség fájdalmat szül. Kérlek teremts bennem rendet és harmóniát, hogy észrevegyem szereteted jeleit, s szereteted megtapasztalt nagyságáért magam is szeretettel fizessek másoknak akkor is, ha nem azt érdemelnénk! Ámen


Jézusunk! Olyan nehezen értjük meg, hogy a Te törvényed a szeretet és a szolgálat törvénye, és ha mások terhét hordozzuk, akkor töltjük be a Te törvényedet. Taníts bennünket ennek meglátására és megélésére! Ámen


Mennyei Édes Atyám! Köszönöm Neked, mindennapi csodáidat, köszönöm, hogy általad szeretet és kegyelem vesz körül. Olyan jó tudni, hogy a Te tenyereden biztonságban vagyunk. Köszönöm Neked, az én kicsi napsugaramat, a Kisfiamat. Olyan jó látni, hogy milyen szépen fejlődik, és tudni azt, hogy Neked gondod van reá. Uram, tégy engem engedelmes gyermekeddé, bocsásd meg indulataimat, hibáimat, mulasztásaimat. Ámen


URam! Add, hogy ne kételkedjem igazadban, s mindig az Élet pártján álljak, s Téged követve megnyugvást találjak lelkemnek! Ámen


Uram! Apró eredményeket adj, hogy a siker csábítása el ne húzza szívemet törvényeid követésétől! Ámen


Uram! Hálás vagyok neked még a hiányosságaimért, a sebeimért is, mert ezek sem véletlenül vannak jelen életemben. Ámen


Uram! Hálát adok Neked, amiért ilyen csodálatosan sokszínűvé teremtetted világunkat. Add, hogy felismerjünk Téged az Élet minden területén, s hálát adhassunk végtelen jóságodért! Ámen


Uram! Sokszor milyen rosszul fogom fel életem napjait. Tévedek, ha nem gondolom azt, hogy ezek mindegyike a Tőled kapott kegyelmi idő része. Drága kincs, mely a Te ajándékod nekem. Add, hogy hálás szívvel tudjam úgy élni mindennapjaimat, hogy azáltal is Téged dicsőítselek! Ámen


Uram! Szavaimmal olykor török-zúzok, ártok másoknak. Nem szeretnék ilyennek maradni. Munkálkodj bennem és taníts hallgatni, ha már jót szólni képtelen vagyok. De taníts arra is, hogy beszédem kedves, sóval fűszerezett legyen. Ez ugyanis hasznára van másoknak. Ámen


URam! Szereteted fényével táplálj naponta, hogy éljek, s növekedjek általa! ÁmenURam! Tedd szívem nyitottá arra, hogy érezzem Teremtő jóságod, s add, hogy kicsiny ember-létem mindennapjaiban is megtapasztalhassam végtelen gondviselésed! Ámen

Nincsenek megjegyzések: