2024. február 3., szombat

Istenem! Számodra semmi sem lehetetlen. Köszönöm, hogy engem is magadhoz vontál. Könyörgöm azokért, akik még nem ismernek, hogy megváltásodat elfogadó, hitben élő emberek lehessenek hamarosan. Ámen


Mennyei Atyám! Egymástól bocsánatot kérni és egymásnak megbocsátani szintén része kell legyen életünknek. A hívő emberének különösképpen. Segíts, hogy ne menjen le a Nap a haragommal senki irányába. Ámen


Mennyei Atyám! Köszönöm, hogy botlásaim ellenére is keresel engem, érdekel Téged, hogy én hol is vagyok. Sőt, tudod, hogy hol vagyok, csak éppen én nem vagyok ezzel mindig tisztában. Hálás vagyok azért, mert a tied lehetek, Hozzád tartozhatom. Ámen


Mennyei Édesatyám!

Áldalak és magasztallak Téged, hogy megteremtettél, és hogy egyszülött fiadban új életet kaptam. Köszönöm neked a szabadítás, a gyógyulás kegyelmi ajándékát. Köszönöm a vezetésedet, és a tanításaidat. Köszönet azért, hogy Krisztus vére által összekötve, egymást erősítve, biztatva, és szeretetben elhordozva, a Te igéidre figyelve élhetünk. Köszönet és hála a testvéri közösségért, és hálás szívvel köszönjük, hogy nap, mint nap a Te Igéiddel köszönthetjük a reggelt. Ámen


URam! Add, hogy ne legyen terméketlen fa az életem, s engedelmesen belesimulhassak Tőled rendelt sorsomba! Ámen

Uram! Hálát adok Neked naponta életemért, egészségemért, szeretteimért, s mindenemért, amivel megajándékoztál! Add Uram, hogy tudjak úgy élni, hogy általam is épülhessen a közösség, ahová helyeztél, s hogy eljövendő országod evangéliuma szavak nélkül, rajtam keresztül is terjedhessen! Ámen

Uram! Igédet olvasni és hallgatni nagy áldást jelent számomra. Sokszor fel sem fogom, hogy mekkorát. Igéd, szavad által tisztul az életem. Add, hogy ne a melletted eltöltött idő rövidítésével akarjak értékes perceket nyerni, mert akkor valójában tönkreteszem a saját életemet. Valójában mindenre lehet időm a Krisztusban, aki engem megerősít. Ámen


URam! Köszönöm, hogy a sok-sok kötöttség ellenére is lélekben szabadnak érezhetem magam. Add, hogy szabadságomat mindig a Tőled kapott szeretet vezérelje, s ne éljek vissza soha kegyelmeddel! Ámen


Uram! Mit szépítsem, sokszor vagyok hálátlan gyermeked! Elveszem ajándékaidat, áldásaidat és egy kicsi köszönöm se jön ki ajkamon. Bocsáss meg nekem mindezért. Én hálás szívű gyermeked óhajtok lenni, aki mindent kezedből vesz és mindent meg is köszön Neked! Ámen


URam! Sokszor már csak leülnék, abbahagynám, s inkább másokat biztatnék... Kérlek, áraszd rám kegyelmedet, hogy feladataim teljesítése közben kórosan meg ne fáradjak, s legyen mindig annyi erőm, hogy töltekezésül újra Rád tudjak tekinteni! Ámen
Uram! Taníts, hogy világolhasson életem! Ámen


Uram! Te hatalmas Isten vagy, én meg, aki Hozzád tartozom sok dologban mégis kicsi és kicsinyes vagyok. Szeretnék a Te nagy terveidbe beleállni, hogy használj engem. Ámen

Nincsenek megjegyzések: