2024. február 2., péntek

Istenem! Köszönöm, hogy tudok bocsánatot kérni. A Te Lelked indít erre újra és újra vétkeim felismerése után. Mit érne az életem, ha meg nem bocsátott bűnök terhelnének? Összeroskadnék a súly alatt. De áldalak bűnbocsátó kegyelmedért, melyet sokszor megtapasztaltam már. Jézus érdeméért kérlek, áldj, és hallgass meg. Ámen


Istenem! Számodra semmi sem lehetetlen. Köszönöm, hogy engem is magadhoz vontál. Könyörgöm azokért, akik még nem ismernek, hogy megváltásodat elfogadó, hitben élő emberek lehessenek hamarosan. Ámen


Köszönöm Istenem, hogy a nyugtalanságomat mindig Te veszed el. Most is kezedbe teszem mindazt, ami nyugtalanít, tulajdonképpen az egész életemet! Ámen



Mennyei Édesatyám!

Köszönjük, hogy vigyáztál gyerekeinkre. Köszönjük a Tőled áradó szeretetet, türelmet, amit nekik átadhatunk. Kérlek, maradj velük, tartsd meg őket, munkálkodj a szívükben, hogy a Te szeretetednek minden érezhető jelét megőrizzék és növekedjenek a Tőled kapott kegyelemben. Világosítsd meg elméjüket, hogy a felnőtté válás idején az intést ne hagyják figyelmen kívül és így a Tőled kapott lelki szabadság beragyoghassa életüket. Ámen
URam! Hiába keresem létem végső okát, legvégül mindig Nálad kötök ki... Adj nekem bölcsességet és türelmet, hogy életemben az történjék, amit Te gondviselő Jóságodban eleve elrendeltél nekem! Ámen


Uram... Hiszek! Kérlek segíts hitetlenségemben! Ámen


Uram! Kérlek segíts meg, hogy életemet teljességgel tudjam élni Általad, Érted, s Veled. Ámen


Uram! Köszönöm, hogy szemedben értékes vagyok mindentől függetlenül. Ismered minden ficamomat, mégis szeretsz. Hálát adok érte! Ámen


Uram! Mennyire másképpen látjuk mi, emberek egymást, mint Te bennünket. Mi bizony csak azt látjuk, ami a szemünk előtt van – vagy olykor még azt sem. Te viszont azt nézed és látod, ami a szívben van. Uram! Te megvizsgálsz és ismersz engem. Tudod, ha leülök, vagy ha felállok, messziről is észreveszed szándékomat. Szemmel tartod járásomat és pihenésemet. Gondod van minden utamra… Ámen



URam! Nem tudom, hogy miért engeded meg, hogy ennyire gonoszok legyünk... Istenem, ne engedd, hogy a bűn elhatalmasodjon fölöttünk! Ámen


Uram! Oly sok jóval ajándékoztál meg, s nem vettem észre, hogy mindenben a szolgálatra hívtál! Építés helyett romboltam, mert magamat fontosabbnak tartottam másoknál, önzésem erősebb volt, mint szeretetem mások felé... Uram, Te mindent helyretehetsz az életemben, Te mindent megváltoztathatsz, még most is! Tedd alázatossá szívemet, hogy megnyíljak előtted, s megnyílhassak Szentlelked által mások felé is! Ámen


Uram! Taníts minket életünk végéig, hogy Benned és Általad megtaláljuk életünk értelmét! Ámen

Nincsenek megjegyzések: