2024. január 15., hétfő

Istenem! Ha szavaim mindig áldást mondanának és kérnének másokra, milyen nagyszerű lenne. De sajnos nem így van. Tanulgatom Igéd üzenetét és óhajtom megélni. Minél többször sikerül, annál inkább azt jelenti, hogy sikerül hűségesebben szolgálnom Téged. Ámen


Istenem! Köszönöm, hogy a Te szereteted végtelen. Köszönöm, hogy tanácsolsz, és vezetsz. Köszönöm, hogy erre mindenkinek van lehetősége, mert Te senkit sem utasítasz el Magadtól. Segíts URam, hogy Neked engedelmeskedve tudjuk gyermekeinket is nevelni. Segíts, hogy minél előbb megismerhessenek Téged. Imádkozom azért, hogy ne hagyd, hogy elvesszenek. Segíts, hogy boldogok lehessenek! Jézusért kérlek. Ámen

(Rodák Kinga)


Istenem! Te látod, hogy nem szeretem a konfliktusokat, de néha mégis benne találom magamat... Úgy szeretnék győztesen levonulni az érdekütközések csatateréről, s néha mégis vesztesnek érzem magam. Uram, adj nekem bölcs és szerető szívet, hogy megértsem embertársaimat! Erősítsd lelkemet, hogy kitartóan hordozni tudjak imádságaimban másokat, azokat is, akik nem szeretnek engem, s kegyelmed által akaratod megvalósításának engedelmes eszköze lehessek ott, ahová állítottál! Ámen


Köszönöm azt a hűséges szeretetet, amivel az eltelt nehéz napokban is velem voltál.(Elestem, és megütöttem a műtött térdemet 2 napig csak mankóztam itthon, de Hála neked Uram, hogy nem kell újra műteni!!!) Újra megtapasztalhattam vezetésed, és gyógyító erőd. Valóban te vagy az, aki bekötözöd sebeimet, és meggyógyítod zúzódásaimat. Legyen ez így örökké. Ámen
(S.A.)




Látod, Uram, hitem próbája
mindig, mindig az a másik ember.
Aki bánt, feldühít, elkeserít.
S csak nagyritkán látom meg benne
az általad elrendelt testvért.

Kérlek, taníts meg Téged keresni,
de ne csak magányos csendességben,
a templomi áhítatban,
vagy belsőleg vizsgált önmagamban,
hanem a másik emberben, s igazán benne!

Ámen

/Hajdú Zoltán Levente/



Mennyei Atyám! Minden a Te ajándékod életemben. Még maga az életem is. Köszönöm, hogy mindenre és mindenkire, mint Tőled jövő ajándékra tekinthetek. Szeretnék engedelmes tanítványként élni napról napra! Ámen


Uram! Add, hogy kövessem akaratodat, s tegyél engem engedelmes szolgáddá, hogy a szeretet következetességében megtaláljam a magam békéjét, s boldogságát is!
Ámen


Uram, hiszem, hogy eljön az idő, amikor előtted minden térd meghajol és neved gyalázása helyett neved dicsérete tölti be a földet. Erősítsd, kérlek, hitemet, hogy a mában is így lássam életem körülményeit, embereket és próbákat, hogy az örökkévalóság mérlegére téve semmiségek a te szereteteddel szemben. Ámen.



Uram, Istenem! Te látod egyedül, hogy mennyire vagyok foglya önzésemnek, hitetlenségemnek, szeretetlenségemnek... Fordítsd életemet Feléd, hogy kegyelmed napsugara megtisztítson, s Benned élhessek! Ámen


Uram! Tégy lakatot a számra, amikor fölöslegesen beszélek, s adj bölcsességet és bátorságot, amikor szólnom kell. Add, hogy érezzelek szavaim mögött, s add, hogy megérezzenek Téged mások - szavaim által is! Ámen


URam! Tégy bölccsé, hogy életemet Hozzád hajlítva, időben töltekezhessem szeretetedből! Ámen


URam! Úgy szeretném, ha megváltozna ez a világ körülöttem, s közben elfelejtem azt, hogy magam is milyen nehezen változom... Istenem, add, hogy jobban értselek Téged, a világot és önmagamat, hogy valóban olyan tudjak lenni, s úgy tudjak élni, ahogyan magam is álmodom azt! Költözz hát a szívembe, s kezd el a csodát bennem, itt és most, még ma! Ámen

Nincsenek megjegyzések: