2024. január 12., péntek

Drága Mennyei Atyám!

Köszönöm, hogy egész évben vezetted és megtartottad életemet, hogy növekedhettem Benne és Általad. Kérlek, bocsásd meg, ha nem hallottam meg szavad, ha nem cselekedtem mindenben szándékod szerint. Kérlek, segíts, hogy Hozzád méltón élhessek, és így hirdethessem a világnak megváltó dicsőséged! Ámen



Kegyelmes Krisztusom,
nélküled nem tudom
miféle távlatot
találnék egyáltalán.

Minden nap felragyog
kegyelmed, s nem vagyok
magányos, elhagyott
hittel járt utam során.

Kérlek, hogy kegyelmed
csepp tükre lehessek,
Lelkeddel szeressek,
békülve igéd szaván.

Ámen


/Hajdú Zoltán Levente/


Köszönöm Istenem, Igéd tisztító erejét. Kérlek, add, hogy ne szóljon Igéd hiába hozzám! Ámen


Mennyei Atyám! Tudom, hogy Te sokkal többre vágysz a velünk való kapcsolatban, mint arra, hogy időnként segítségedet és áldásodat kérjük. Napi szinten szeretnél része lenni életünknek. Bocsásd meg önzőségünket, ha ezt nem igényeljük, pedig önmagunkat fosztjuk meg a legnagyobb áldástól, a Veled éléstől. Nem szeretnék nélküled élni egy percet sem! Ámen

Uram! Add, hogy ne keverjem össze a életem pislákoló mécsesét a Te Fényeddel, s add, hogy eredménnyel bevégezhessem zarándokutamat, s kegyelmed révén kiteljesedhessek Tebenned! Ámen



Uram! Áldott légy szeretetedért! Ámen

URam! Bűnök és mulasztások merevítik meg életemet, pedig olyan jó lenne könnyedén Hozzád hajolni... Add, hogy közeledben naponta megújulhasson lelkem, s elfogadva isteni játékszabályaidat, boldogan játszhassam el szerepemet, amit bölcs rendelését szerint sorsomban nekem szántál! Ámen


URam! Csak Benned láthatom magam, csak Általad teljesedhetek, csak Kegyelmed által lehetek ember... Segíts, hogy emberibb emberré váljak! Ámen


Uram! Látod, alig kelt fel a nap, s valamiért máris perlekedtem Veled... Add, hogy a hálaadás íze sokáig ajkamon maradhasson, s emlékeztessen napközben is mindeneket átfogó, gondviselő jóságodra!
Ámen


Uram! Olykor azt látom, hogy amit letettem eléd, újra a vállamat nyomja. Hogy lehet ez? – kérdezem, pedig a válasz csak annyi, hogy visszavettem Tőled. Nem kellene így tennem, mert sokat tud ártani. Ami volt, elmúlt. Segíts előre néznem, és add, hogy engedjem Neked, Te vezess engem az örökkévalóság felé! Ámen


Uram! Szereteted tüzét gyújtsd meg bennem! Ámen



Urunk, sokunk szívében van féltés távolban élő szeretteink felé. De hisszük, hogy a belőled merítkező szeretet a kilométerek számától függetlenül is élő és tapasztalható valóság lehet. Segíts, Urunk, megőrizni háznépeinket, családjainkat a lelki széthullástól, hogy a tőled, közösen kapott áldások összekössenek, egy irányba, feléd vezessenek bennünket. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: