2024. január 13., szombat

Én Uram, és Én Istenem!

Ismét eltelt egy esztendő. Köszönöm áldásaidat, és azt hogy a nehéz helyzetekben sem hagytál teljesen egyedül. Engedd meg, hogy egy szebb évet hadd kérjek tőled, mint ami a tavalyi volt. Áldj meg minket, és vigyázz a családomra is, és kérlek, adj jobb egészséget annál, ami most van. Ámen
(S.A.)


Istenem! Szavadra figyelni áldott lehetőség és soha nem hiábavaló időtöltés. E nélkül nem is tudom, milyen mélyen lenne életem. De Te naponként magadhoz vonsz és vezetsz. Köszönöm Neked! Ámen



Mennyei Édes Atyám! Kissé remegő szívvel állok meg előtted, a rám következő műtét miatt. A Te igéd nyújt számomra bátorítást: "Ne félj, mert Én veled vagyok." Légy velem az elkövetkező napokban. Adj nekem mielőbbi gyógyulást, hogy tudjalak minél hamarabb Téged szolgálni. Ámen



Úr Jézus Krisztus!

Te, Aki azért támadtál fel a halálból,
hogy nekem életem lehessen,

Te, Aki szeretsz engem
– érted és ellened viselt bilincseimben,

Te, Akinek a szava
minden bilincsekbe vert ember számára
magában hordozza a szabadulást,

Te, Akiért, Aki által
még én is lehetek ember, a Te embered,

kérlek, ne tagadj meg engem!
Kérlek, maradj hűséges hozzám!

Hogy tudjak és akarjak
Veled meghalni és Veled élni,
Veled tűrni és Veled uralkodni.

Mindig és mindenben
Hozzád hű maradni!

Ámen

/Hajdú Zoltán Levente/


URam! Add, hogy a bűn barátságát el ne fogadjam, s Veled együtt az emberi gonoszságokat legyőzhessem! Ámen
Uram! Arra hívtál el mindannyiunkat, hogy szolgáljunk egymásnak, s mi egymás segítése helyett csak önmagunkkal törődünk... Adj nekünk bölcs és értelmes szívet, hogy megértsük, mivégre vagyunk ezen a Földön, s olykor-olykor tudjunk alázattal és boldogságban szeretni, ahogyan Te azt elénk élted! Ámen

Uram! Én csak Veled dicsekedhetem. Semmi érdemem nincs előttem, mert bűnös és gyarló gyermeked vagyok, de Te kegyelemből lehajoltál hozzám és magadhoz emeltél. Köszönöm munkádat bennem és általam másokban. Dicsőíttessék neved! Ámen


Uram! Formáld életemet tetszésedre, hogy napjaim örmmel teljenek! Ámen

Uram! Gyakran tévutakon járunk, s egyszer csak azt vesszük észre,hogy elfogyott a fény körülöttünk és megszürkült a világ... Perlekedünk Veled, s mindenkivel, pedig csak magunk tehetünk róla, hogy eltévedtünk az embervilág dzsungelében. Kérünk Téged, téríts vissza magadhoz, hogy fény és öröm elsegítsen minket a teljességre, amit kegyelmed mértéke szerint elkészítettél mindannyiunk számára! Add, hogy ne csak naponta érezzük a Te országod örömét, de mindeközben megmaradjon bennünk az érzékenység embertársaink felé is, s nekik is elmondva szívünkben élő reménységünk jó hírét, épülhessen a közösség Veled, s a szeretetközösség közöttünk! Ámen


URam! Jóságoddal nevelj és növelj! Ámen

Uram, segíts, hogy az emberek felé türelemmel és bölcsességgel tudjak lenni, ne elégedjek meg a felszínes látszattal. A könnyek mögött ugyanúgy keressem az okot, mint a harsány nevetés mögött, hogy mindenkor felismerjem a segítségre szoruló gyermekedet ugyanúgy, mint a látszat-érdekeket. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: