2023. december 22., péntek

Istenünk! Ha csak a láthatókra nézünk, könnyen elcsüggedünk, de mi a hit szemével nézünk Rád és látjuk a betlehemi jászolbölcsőt, és a golgotai keresztet egyaránt. Mindkettő a mi Üdvözítőnkre mutat. Add, hogy tekintetünket ne vegyük le Róla sem az utolsó adventi napokban, sem karácsonykor! Ámen


Ó, Isten, aki megígérted, hogy meghallgatod népednek imádságait, áldj meg engem, alázattal kérlek,a bölcsességnek és értelemnek, a tanácsnak és ismeretnek Lelkével! Őrizz meg minden balgatagságtól és hirtelenkedéstől! Ha igaz úton járok, erősíts meg, ha eltévelyedtem, igazíts helyre, és eképpen ó bölcsességnek Istene, add meg, hogy jól ítélkezhessem minden dolgomban, és ne maradjak gyümölcstelen a Te ismeretedben és az embertársaim szolgálatában! Jézusért kérlek! Ámen


„…sem az emberi bölcsesség megejtő szavaival…” (1Kor 2,4)

Én nem tudom, hogy miért
engem hívtál, Uram.
De köszönöm!

Köszönöm, hogy a magam korlátai között
ismerhetem fel a Te bölcsességedet!

Köszönöm, hogy a Te bölcsességed által
ismerhetem fel a magam korlátait!

Kérlek, hogy megejtő emberi szavak,
önmagukért való bölcselkedések helyett
tölts el engem, töltsd el a Tiéidet
lélek, a Te Lelked szerinti bölcsességgel:
hatalmad csendes belátásával.
Hogy méltatlanságunkban
– Általad mégis –
Hozzád méltók lehessünk!
Ámen

/Hajdú Zoltán Levente/


URam! Add, hogy felismerjelek minden nap, s meg tudjam vallani: Te vagy a legfőbb realitás!Ámen
Uram, Istenem! Te látod emberszívek millióit, akik vágyakoznak a szépre, a jóra, de nem tudják, hogy ennek beteljesülése csak Nálad lehetséges. Ajándékozd meg őket magaddal, hogy igazi karácsonyuk legyen! Ámen


Uram, Jézus! Visszajöveteled tény, csak az idő kérdése. Azt pedig senki nem tudja közülünk. Ezért kell készen lennünk, hogy ne érjen kellemetlen meglepetés. Köszönöm, hogy a világ vége nekem a Te visszajöveteledet, a Veled való találkozást jelenti. Áldalak érte! Ámen


Uram! Köszönöm velem való terveidet! Hálás vagyok azért, mert használni akarsz. Tehetségem, képességeim Tőled vannak, add, hogy el ne ássam, hanem jól sáfárkodjak vele. Ámen


Uram! Oly sok mindent kívánok, s nem veszem észre, hogy mindenben csakis Téged kereslek. Add, hogy szívemmel láthassalak Téged, s lelkem szomjúsága megelégítést nyerjen kegyelmed által! Ámen


Uram! Önismeretben, s a Benned való ismeretben növelj engem. Adj nekem bölcs szívet, hogy mindenkor melletted döntsek, s éljek általad! Ámen


Uram! Segíts önmagam helyett Rád és embertársaimra figyelni! Ámen


URunk! Óvj meg minket attól, hogy az anyagvilágba vessük bizalmunkat, s kérünk, kegyelmesen add meg mindazt, ami szolgáló életünk fenntartásához szükséges! Ámen

Nincsenek megjegyzések: