2023. december 25., hétfő

Istenem! Ismersz engem, mégis szeretsz. Csodálatos nekem ez a tudás. Hálás vagyok érte neked! Köszönöm, hogy szereteted Földre szállt és értem is jött, hogy általa életem legyen. Ámen


Jézusom! Köszönöm, hogy benned nem a kis Jézuskát, hanem a hatalmas Üdvözítőt, a Megváltót láthatom meg. Leborulok előtted és hozom a szívemet, hogy Te formáld át, Te alakítsd olyanná, amilyenné szeretnéd, hogy legyen. Hálás vagyok a Benned kapott ajándékokért! Téged dicsőítve szeretnék élni nemcsak az idei ünnepen! Ámen


Köszönjük neked Istenünk, Fiadnak és Királyunknak, Jézus Krisztusnak az életét. Ámen.


Nyisd meg, Istenünk, a gyermek Jézusról szóló történetben a te örök célod titkát. Mutasd meg szereteted hatalmát, és ismertesd meg a világgal evangéliumod. Ámen


Úr Jézus! Hálás a szívem, ha arra gondolok, hogy földre jöveteled célja az volt, hogy örök életre vezess minél többeket. Köszönöm, hogy nekem a benned való hit által már örök életem van. Add, hogy mások is teljes üdvbizonyossággal éljenek és ünnepeljenek! Ámen


Uram! Szereteted nagysága behatárolhatatlan. Minden mélységnél lentebb kezdődik, minden magasságnál feljebb van végső határa, szélessége megmérhetetlen. Köszönöm Jézust, kiben velem, velünk vagy és kifejezted hozzánk való szeretetedet. Ámen

Nincsenek megjegyzések: