2023. december 4., hétfő

Békességed eszközévé tégy engem, Uram! ÁmenIstenem! Taníts engem őszinteségre, hogy merjem felvállalni véleményemet bárkivel szemben. Ez persze nem durvaságot és szeretetlenséget kell jelentsen, hanem egyértelműséget. Jézusért kérlek! Ámen


Mennyei Atyám! Te jól ismered gyengeségeimet, titkos bűneimet. Ha a világ nem tudná is számos bűnömet, Te előled elrejtenem semmit sem lehet. Nem is próbálkozom vele, hanem eléd hozom és kérlek, segíts, hogy a Te erőddel küzdve megállhassak a kísértések idején. Ámen


URam! Add, hogy bölcsüljek szereteted naponkénti megtapasztalása által! Ámen


Uram! Add, hogy fáradtságomból ne legyen megfáradtság, s nehézségeimből ne nőjön ki reménytelenség. Add nekem a Te szeretetedet, hogy célt lássak, s másoknak is mutathassak Szentlelked segítségével! Ámen



Uram! Add, hogy igazságod szolgálatában állva sugározhassam embertársaim felé a Tőled kapott szeretetet! Ámen

URam! Add, hogy nevedet ne gyalázhassák saját hibáim és vétkeim miatt. légy segítségemre, hogy követni tudjalak! Ámen

Uram! Hálás vagyok a Tőled kapott erőért! Mindenhez szükségem van rá. Tudom, Lelked által vezetett ember vagyok, és ez adja győzedelmes hívő életemet is. Áldalak érte! Ámen


Uram! Hálásan köszönöm kegyelmedet, mely naponta jelen van életemben. Vedd el, kérlek hamisságaimat és adj nekem őszinte bűnbánatot, hiszen a bűn zsoldja a halál, de a Te kegyelmi ajándékod örök élet Jézusban. Jézus nélkül kárhozat, elvettetés a részünk, de Neki köszönhetően üdvösségünk van. Dicsérlek ért! Ámen

Uram! Hányszor megyek a saját fejem, vagy az indulataim után! De olykor más dolgok is vezetnek, melyek nem egyeznek meg a Te személyes vezetéseddel. Bocsáss meg nekem és segíts, odaszántabb, neked engedelmesebb életet élnem. Ámen


Uram! Köszönöm, hogy nemcsak egyéni csendességemben kereshetlek Téged, hanem a gyülekezet közösségében is. Mindkettőre szükségem van a hitben való növekedés kapcsán. Hálás vagyok a lehetőségekért! Ámen
Uram, nem szeretek várni! Rövidke időmből oly sok időt pazarolok értelmetlen várakozásra, hogy ez gyakran elkeserít. Add Uram, hogy kihasználjam az idő adta lehetőséget a Feléd való közeledésre, hogy életem minden dolgát a Te kezedből vegyem, s békességet találjak perfekcióra vágyó békétlenkedő lelkemnek! Ámen

Nincsenek megjegyzések: