2023. szeptember 4., hétfő

Istenünk! Köszönjük neked, hogy te szólni akarsz hozzánk. Add, hogy mindig tudjunk rád hallgatni, hiszen te mindig javunkat akarod. Szólj hozzánk és mi hallgatunk rád. Jézusért kérünk. Ámen

/T.M./


URam! Abban bízom, amit eddig is megtapasztaltam, hogy szereteted nagyobb igazságosságodnál... URam könyörülj rajtam! Ámen


Uram! Add nekem a szeretet szabadságánák ízét. Segítsd meg a jószándékú embereket mindenütt a világon. Adj bátorságot mindenkinek, hogy Benned bízva éljük életünket! Ámen.


Uram! Áldd meg a házasságokat! Az enyémet is, és mindazokét is, akik komolyan akarják utjaidat járni, hogy bizonyságtétel legyen a társammal való közös életünk mások előtt! Jézusért kérlek! Ámen


Uram! Csak Téged szeretnélek imádni, de Téged mindenkor! Mutass nekem helyes értékrendet életemben, hogy másokat is közelebb vihessek Hozzád. Ámen


Uram! Élettel ajándékoztál meg... csodáját felfogni alig bírom. Add, hogy részévé válhassak teremtői akaratodnak, s ezért kérlek vedd el tőlem azt, ami gátol abban, hogy tükrözzem szeretetedet embertársaim között! Ámen


Uram! Erősítsd szívemet, hogy Benned bizakodjon! Ámen


URam, Istenem, Világteremtő Erő! Add, hogy ne ragadjak bele soha földhözragadt elképzelésekbe, amikor Rólad elmélkedem! Ámen


Uram, köszönöm, hogy még nálam is jobban szereted a gyermekeimet, együtt érzel velük és velem is. Add, hogy megérezzem vigasztalásodat, biztatásodat, amikor új korszak kezdődik az életünkben, és anyaként új érzelmi kihívások érnek. Gyűjtsd, kérlek, gyermekeimet a szárnyad alá, vezesd őket az úton, és tartsd őket biztonságban. Jézus nevében, Ámen


Uram! Takarítsd ki életemből a Neked nem tetsző dolgokat és adj engedelmes, tiszta szívet Nekem. Ámen



Uram! Tégy alkalmassá a jóra, hogy ne perlekedéssel, hanem Neked való szolgálattal teljék rövidke életem! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: