2023. szeptember 3., vasárnap

Én Uram, és én Istenem. Csodálatos a te neved nékünk. Olyan jó, hogy Te vagy az erős Isten, Te vagy a csodálatos Tanácsos, Te vagy a békesség fejedelme. Ragyogtasd ránk orcádat, és könyörülj rajtunk! És bocsásd meg bűneinket, és megszegett fogadalmainkat. Ámen
(S.A.)


Istenem! Add, hogy kiteljesedhessek a Te szereteted által, s szeretni tudjam a világot, benne önmagamat is, hiszen Te szolgálatra hívtál el mindannyiunkat! Ámen


Istenem! Igéddel tarts rendet szívemben, hogy meglátásaim, értékeléseim alapján helyesen tudjak dönteni életem minden dolgában! Ámen

Úr Jézus! Köszönöm, hogy meghaltál értem a kereszten. Kinyitom életem ajtaját, és elfogadlak téged, mint Megváltómat és Uramat. Köszönöm, hogy megbocsátottad bűneimet és örök életet adtál nekem. Foglald el életem trónját és formálj olyanná, amilyen akarod, hogy legyek. Ámen.


/T.M./


Úr Jézus Krisztus, benned örök életünk van.
Hisszük, hogy szavad igaz és megbízható. Segíts, hogy elfogadjuk biztatásod, és másokat is erre ösztönözzünk. Ámen.


/T.M.T


Uram, Istenem!

Köszönöm Neked életem legnagyobb ajándékát, a hitemet. Köszönöm Neked, hogy a beléd vetett hit mindenre elég. Olyan jó hinni azt, hogy Te hű vagy hozzánk. Így kérlek, bocsásd meg hűtlenségeimet, vargabetűimet. Ámen


Uram! Ki vagyok én, hogy akadályozzam a Te ügyednek terjedését?! Persze nem is ez a szándékom. Kérlek, használj engem is és gyülekezetünk tagjait is arra, hogy mások Hozzád közel kerüljenek. Ámen
Uram! Sokszor kételkedem Uram... Olyan dolgokban is, amiben nem kellene. Szereteted erejével győzz meg engem, hogy erősen megállhassak a hitben, s a Benned való reménységem áldássá váljék az enyéim számára! Ámen.
Uram! Sóvárgunk szavad után, mely megtisztít, s felemel minket. Kérünk Téged, légy velünk ezen a mai napon is, hogy ajkunkon formálódhassék a tiszta szó, s hiteles életünk öröme tartást adjon nekünk, s erőt sugározzon mások felé is! Ámen


Uram! Taníts imádkozni, hogy formálódjak kedvedre! Ámen


URam! Tégy eszközöddé! Ámen

Nincsenek megjegyzések: