2023. július 18., kedd

Istenünk, segíts hálásnak lennünk a megbocsátás lehetőségéért, és adj erőt, hogy éljünk is vele. Ámen


Köszönöm Jézusom, hogy hű barátom vagy! Mutasd meg, hogy ki mellé állhatok oda a beléd vetett hitem által. Ámen



Köszönöm, Uram, hogy az én számomra is van vigasztaló mosolyod. Látod, milyen tehetetlen, elhagyatott vagyok. Mások talán nem is veszik észre, takargatom, ameddig bírom, tettetem az erőt, erőltetem a jókedvet, nem akarom, hogy sajnáljanak. De Te, Uram, tudod, milyen nehéz ezt végigcsinálni. Végy észre engem is, minden nyomorúságommal! Szereteted csodálatos mozdulatával hajolj fölém is. Mosolyogj rám, hogy újra megtanuljak mosolyogni! Nyújtsd a kezed, hogy talpra állhassak! Adj erőt, hogy jókedvvel, megnyugodott szívvel, örömmel tudjam szolgálni azokat, akiket mellém rendeltél! Köszönöm, hogy ezt már annyiszor megtetted, köszönöm, hogy ezután is meg fogod tenni. Ámen.

/V.L./


Másokkal együtt lenni és Hozzád imádkozni, mily felemelő dolog mennyei Atyám! Dicsőítelek ezért a lehetőségért és az ebből nyert áldásokért! Szeretnélek egyéni és közösségi csendességeimben is Téged keresni, Veled megosztani életem minden mozzanatát, mert egyedül Te vagy erre méltó és tudom, hogy Rád mindenben számíthatok. ÁmenURam! Add, hogy felejteni tudjam azt, ami rombol, s törekedni tudjak a jóra, mely épít másokat, s engemet is! Ámen
URam! Add, hogy követni tudjalak akkor is, amikor homályos a cél, akkor is, amikor úgy érzem nagyon nehéz a keresztem! Ámen


URam! Add, hogy ne csak a tényekre figyeljek, de tudjam számba venni a Te ígéreteidet is! Ámen


Uram! Bűnös gyermeked vagyok, aki naponta vét szent törvényeid ellen, de köszönöm, hogy bocsánatért könyörögve jöhetek Hozzád abban a biztos tudatban, hogy Jézusért megbocsátasz. Ez persze nem könnyelművé, hanem hálássá kell tegyen engem. Ámen


Uram, Istenem! Hálát adok Neked, hogy életemet csak annyira terheled meg, amennyire képes vagyok azt elhordozni. Add, hogy elfogadva akaratodat megmaradjak a hitben, s gyarapodjak a Benned való ismeretben, s a tőled kapott szeretetben. Ámen


Uram! Különös világ ez mostani! Ki innen, ki onnan veszi ötleteit életének alakításához, s egyre másra csak szaporodnak félbemaradt "építkezéseink", s csonkaságukban Hozzád kiáltanak! Uram, magam is próbálkoztam már sokmindennel, be kell látnom: Nélküled úgy sem sikerül lelki házamat felépítenem... Kérlek, légy segítségemre, s vedd el tőlem a teljesítés kényszerét, önzésem vakságát, hogy észrevegyem és belássam, s mindinkább megtanuljam cselekedni akaratodat! Ámen.


Uram! Látod, hogy milyen sok a tervem, s azt is, hogy álmodozom azok megvalósulásán. Segíts, hogy céljaimban ne csak a magam örömét keressem, hanem meglássam a Te akaratodat is! Ámen

Nincsenek megjegyzések: