2023. július 19., szerda


Istenem! Élj bennem, hogy élhessek! Ámen


Istenem! Jó egyedül is neki indulni a szent hajlékodig vezető útnak, de milyen az is, amikor valaki mással tartunk feléd, Hozzád. Add, hogy észrevegyek másokat, akarjak másokkal is beszélgetni Rólad, nagyságos dolgaidról! Ámen


Istenem! Kis és nagy dolgokban egyaránt szeretnék hűséges lenni Hozzád. Vágyam, hogy minden élethelyzetben a Neked tetsző döntést hozzam meg. Légy segítségemre ebben naponként! Ámen


Istenem! Számtalan cél vonzását érzem, olykor magam sem tudom, melyik a legfontosabb. Kérlek szereteted erejével légy jelen életemben, hogy ne rugdalódzam akaratod ellen, s megértsem kegyelmed nekem rendelt irányát! Ámen.


Köszönöm Istenem a gyermekeimet! Hálás vagyok értük és szeretnék naponta odafigyelni a velük való kapcsolatomra is. Segíts meg ebben, hogy ne csak az elhatározásig, hanem a tettekig is eljussak. Ámen



Uram, gyáva vagyok. Bocsásd meg nekem, hogy nem tudok elég hangosan kiáltani, amikor ott vagy mellettem! Túlságosan vak vagyok ahhoz, hogy meglássalak. Köszönöm, hogy mindig adsz mellém olyanokat, akik figyelmeztetnek, hogy mellettem állsz. Köszönöm az igehirdetéseket, amikor hallom a hangodat. Még sincs elég hitem, hogy teljes erőmből hozzád kiáltsak segítségért. Hogy úgy tudjam kiáltani legfontosabb kérésemet, hogy lássak. Hogy lássalak Téged, s általad magamat, rendelésedet, hogy világosan lássam a magam helyét a Te szolgálatodban. Segíts, Uram, és halk, bizonytalan kérésemre is feleld: itt vagyok, szeretlek, láss! Ámen.


/V.L./


Uram, Istenem! Hálát adok Neked életemért, ajándékaidért, amivel naponta elhalmozol engem - kérésem nélkül is. Kérlek, láttasd meg velem akaratodat, hogy jó szívvel és örömmel tudjak szolgálni embertársaimnak, a Te dicsőségedre. Ámen


Uram, Istenem! Láttasd meg velem, hogy vétkeim, bűneim, mulasztásaim következményei keményítenek! Add, hogy feléd fordulva, szereteted fényében átvizsgálva életemet, naponként melletted döntsek! Ámen




URam! Lelkeddel éltess, hogy élni tudjak másokért! Ámen



Uram, tégy engem hűségessé, hogy Veled maradhassak és Téged szolgálhassalak. Ámen

URam! Végtelen nagyságod lenyűgöz, csodálkozó értelmem csak keresi a szavakat, de nem találja. Kérlek, irgalmaddal ölelj át, hogy ne magamnak, hanem másokért élhessek, rendelésed szerint, boldogan! Ámen

Nincsenek megjegyzések: