2023. június 29., csütörtök

Istenem! Fáradt léptek, hosszú magányos szakaszok vannak mögöttem. Nagyon elfáradtam, leülnék... Tudom, hogy mennem kell, de úgy érzem nem bírom tovább! Terhek nyomasztanak, sokasodó kihívások szorongatnak egyre gyakrabban... Könyörülj rajtam Uram! Add nekem megújító erődet, hogy futásomat folytathassam, s eljuthassak Tehozzád! Ámen.


Istenünk, könyörülj rajtunk, és támogass kegyelmeddel, hogy hűségesek legyünk az imádságban. Ámen


Köszönöm Krisztusom, hogy Benned és Általad élhetek! Ámen


Uram!
Elégedettségem, boldogságom, örömöm forrása Te vagy. Tévút, ha máshol keresem. Bocsásd meg, ha ezt elfelejtem és loholok emberi érdekek, Téged figyelmen kívül hagyó célok felé. Köszönöm, hogy Rád tekintve élhetek! Ámen


Uram! Gyötrő szárazságodat vedd el, s ajándékozz meg minket az Élet Vizével, hogy dicsérjünk Téged gondviselő jóságodért!
Ámen



Uram! Ha belegondolok, hogy hányszor emelem szavaimat gyermekeimre, mert valamit nem úgy tettek, ahogy az szerintem jó, és milyen keveset hallják tőlem, hogy szeretem őket, akkor szégyenkeznem kell. Segíts magamba nézni és meglátni a Tőled kapott gyermekeim irányába tanúsítandó helyes magatartást, és hogy ne sajnáljam kimondani nekik: szeretlek és elfogadlak titeket olyannak, amilyenek vagytok. Sőt, elfogadom és komolyan veszem a szülői felelősséget is, mert az Tőled van. Köszönöm gyermekeimet Neked: szeretlek Téged, Uram és őket is! Ámen
Uram! Hiába is szépítenénk - eltávolodtunk Tőled! Megtépázott lelkű, szíve mélyén azért Téged követni kívánó népeden könyörülj meg! Gyújtsd meg bennünk szereteted tüzét, hogy Neked szolgálva mi is a megbocsájtás útján járhassunk! Ámen



Uram! Légy velem, taníts, add hogy soha ne kínozzon a szeretet hiánya! Ámen


URam! Szánj meg, amikor válaszokat keresek, s adj erőt, hogy mindeközben ne felejtsek el szeretni! Ámen


URam! Szereteteddel egykoron emelj át ebből a világból a Te világodba, s add, hogy amíg itt vagyok, úgy élhessek, hogy higgyem és tudjam, országodba is elhívtál! Ámen


Uram! Te bárkinek a szívét a jó irányba, önmagad felé tudod fordítani. Add, hogy ne csüggedjünk el emberileg reménytelen eseteket látva, hanem buzgón hozzuk őt, őket színed elé. Ámen

Nincsenek megjegyzések: