2011. február 15., kedd

Mindenható Istenem! Neked van hatalmad arra, hogy az én bűntől szennyes lelkemet megtisztítsd. Sőt Jézust azért küldted el, hogy szenvedése és halála által bűnbocsánata lehessen minden Benne hívő embernek, feltámadása pedig megnyitotta az utat az örök élet, az üdvösség felé. Tiszta szívet teremts bennem és az erős lelket újítsd meg bennem! Ámen


Mindenható Istenem, ölelj át vigasztaló kegyelmeddel, hogy bizonyos lehessek, hogy Te nem hagytál el. Add ezt az egyetlen vigasztalást feltámadott Krisztusunk által! Ámen


Mindenható Urunk, ki teremtettél és lelket adtál belénk, Te őrizz meg és védj meg minket a mindennap kisértésétől. Oszlasd el a homályt, hogy tisztán lássunk Téged. Dicsőség néked mindörökké! Ámen.


Ó felséges Isten, egyedül Te vagy a legfőbb jó, aki szivem végtelen kivánságát betöltheted! Ámen!


Óh, irgalmas Istenem azt kérem tőled, hogy fordítsd a javamra a látogatásodat és engedd meglátnom annak örvendetes végét a Te szabaditásodat. Ámen!


Óh Uram, a Szentlelked által ajándékozd meg hitemet erővel és szeretettel! Ámen!


Örökkévaló Istenem, magasztalom a kegyelmedet, amelyet adsz minden bűnbánó szivnek, nem a mi érdemünkért, hanem Krisztusért! Ámen.


Uram, add a Te bölcsességed uralkodjék az én szívemben, és az Úr félelme mindig meglegyen bennem. Ámen!


Uram, add hogy az igaz szivvel szeresselek mindörökké! Ámen


Uram, adjál nekem irgalmas szivet, hogy a Te szereteted uralkodjék és vezessen engem. Ámen!


Uram bocsáss meg nekem, hogy miközben másokat ítélgetek, nem veszem észre a magam hibáit és bűneit. Kegyelmezz nekem, és a Te kegyelmed mértékével mérj, mert másképp elveszek. Ámen


Uram, ha arra gondolok, hogy nekem életem minden percében a Te dicsőségedet kellene tükröznöm, akkor csak mély bűnbánattal mondhatom el, hogy sokszor nem a Te dicsőségedet öregbítettem, hanem a magaméra törekedtem, sokszor szégyent hoztam a Te nevedre. Kérlek könyörülj rajtam, és légy kegyelmes hozzám Krisztusban. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: