2011. február 15., kedd

Add Istenem a hirdetett igédnek gazdag gyümölcsözését, a mi szivünkben, igéreted szerint. Ámen


Add Istenem, hogy benned keressem az életem javait és az tegyen boldoggá engem! Ámen!


Add Mindenható Isten, hogy én mindig reád figyeljek és a Te igéd legyen az én szövetnékem! Ámen!


Adj nekünk, Istenünk, nyitott szívet, készséges, hívő értelmet, befogadni kész, tiszta emberséget. Add, hogy e világ zűrzavarában Téged hirdethessünk az aggódóknak, Téged, aki ma is megszólítasz minket. Ámen!


Áldalak Istenem a figyelmeztető szóért és a nekem adott hátramaradott időért. Ámen


Áldalak Istenem a Te gondviselő oltalmadért, kegyelmedért és a napról napra benned erősödő bizalomért! Ámen


Áldalak Istenem mindazért a sok jóért, amit eddig Tőled kaptam. Köszönöm, hogy ismerhetlek Téged és Atyának hivhatlak Jézus Krisztus által. Köszönöm, hogy meghallgatsz és nem állok egészen védtelen kisértéseimmel szemközt. Te adj erőt nekem, Uram Jézus Krisztus, aki meg tudsz indulni a mi gyarlóságaikon, hiszen megkisértettél hozzánk hasonlóan. Ámen.


Áldom Istent, minden jó barátomért! Ámen


Áldalak Jézusom a megváltó kegyelmedért és szeretetedért mindenkor! Ámen.


Atyánk, köszönjük Neked, hogy nem vonod meg tőlünk beszédedet, szüntelenül szólsz hozzánk és szereteted ajándékaként gyermekeiddé fogadtál a mi Urunk Jézus áldozata árán. Kérünk, tégy minket állhatatosakká utad követésében. Ámen.


Drága Jézusunk, köszönjük, hogy megkeresel és megtalálsz minket mindennapi bűneinkben, tőled elforduló életünkben. Köszönjük, hogy amint vagyunk, szennyes lélekkel, bűnökkel terhelten is odamehetünk kereszted alá és Te elfogadsz minket és nyújtod nekünk szabadításodat. Áldott legyen szent neved! Ámen.


Drága Krisztusom hallgasd meg kiáltásomat azért, hogy a Te szeretetedben megerősödjem és a benned való hitben legyőzzem a bennem uralkodó kétségeket és félelmeket. Ámen

Nincsenek megjegyzések: