2010. szeptember 10., péntek

Tudom, Uram, hogy Te mindennél jobban szeretsz minket, embereket. Mi tökéletlenek vagyunk, sokszor nem tudunk eleget tenni a legfőbb parancsnak. Mégis kérünk, adj nekünk az isteni lángból, hogy jól tudjunk szeretni. Azt kérdezzük embertársainktól: mit tehetek érted, hogy szeresselek? Nem pedig magunkból kiindulva traktáljuk olyasmivel a felebarátot, amire nekünk lenne szükségünk. Ismerjük meg a másik szeretet-nyelvét és aszerint ajándékozzuk meg őt. Ámen
(Sch. Erika)


Úr Jézus, köszönjük neked a szeretetedet és az imádságaidat, és hogy életedet adtad a bűneinkért. Ámen


Uram, add, hogy ne a lázítók, hanem a békítők közé tartozzam azokban a közösségekben, ahol élek! Akár a családomról, akár a gyülekezetemről, akár a városomról legyen szó. Ámen


Uram! Add, hogy ne engedjem gyermekeimet a kárhozat felé rohanni, és legyek felelősen gondolkodó szülő, aki értük mindent megteszek, amire Te kérsz engem! Adj erőt ehhez! Ámen


Uram! Adj hitet számomra, hogy úgy éljek és gondolkozzam, hogy Te mindentudó és mindenható Isten vagy. Előtted semmi sem lehetetlen. Milyen sokszor elfelejtem ezt, bocsáss meg nekem érte! Add, hogy őszinte hittel merjek emberi életeket eléd vinni, mert a Te hatalmadnak nincsenek korlátai. Ámen


Uram, ahová tettél, ott szolgállak,
Ahol megsejtlek, ott kereslek,
Ahogyan tudlak, úgy követlek,
Ha megbotlom, nem csüggedek,
Ami van, azért magasztallak,
Ami nincs, azért nem zaklatlak,
Ami a munkám, megcsinálom,
a jó szót érte sose várom,
Ha nem sikerül, nem kesergek,
És másnap mindent újra kezdek.
(Ismeretlen szerző)


Uram! Áldd meg a házasságokat! Az enyémet is, és mindazokét is, akik komolyan akarják utjaidat járni, hogy bizonyságtétel legyen a társammal való közös életünk mások előtt! Jézusért kérlek! Ámen


Uram, én is láttam, hallottam, amikor néhány bátor hitű ember nagy fába vágta a fejszéjét, pedig semmi biztosítéka nem volt a te ígéreteden kívül. És a te ígéreted elégnek bizonyult. Mindig megvolt minden eszköz, legkönnyebben a szükséges pénz a munkához. Mégis olyan nehéz egyedül benned bízva nagy dolgokat merni. Add meg nekem is ezt a hitet, hogy én is bizonyságot tehessek: ma is ugyanolyan erős a te hatalmad, ha tanítványaid élni mernek vele. Annyi nyomorúság van körülöttünk. Tenni kellene már valamit. Te szólj, hogy ne legyünk gyávák, mert te állsz mellettünk. Ámen
(V.L.)


Uram! Én szeretni akarok! Téged és embertársaimat egyaránt. Ha szeretlek Téged, akkor sikerülni fog magamat és másokat is szeretni. Segíts el a félelem nélküli szeretetteljes életre, mely mindig Rád tekint. Ámen


Uram, Istenem, kétségbeesve figyeljük a hitetlenség rombolását társadalmunk erkölcsi életében. Csak te tudsz rajtunk segíteni. Csak te tudsz olyan erős hitet adni, mely megállíthatja az általánossá lett bűn rombolását. Adj hitet, Uram, népünknek. Adj hitet gyermekeinknek. Adj mély hitű tanítókat, pásztorokat nekünk, és Szentlelked erejét azoknak, hogy újraépülhessen egyházunk, hatásos legyen igehirdetése. Adj erőt az én hitemnek, hogy legalább családomat tudjam szavam hitelével, életem tisztaságával tiszteletedre vezetni. A te szereteted hassa át életünket, hogy a „miért” kérdésre annyi legyen a feleletünk: „Mert Isten szeret.” Ámen
(V.L.)


Uram, Istenem! Köszönöm Neked életem legnagyobb ajándékát, a hitemet. Köszönöm Neked, hogy a beléd vetett hit mindenre elég. Olyan jó hinni azt, hogy Te hű vagy hozzánk. Így kérlek, bocsásd meg hűtlenségeimet, vargabetűimet. Ámen


Uram Jézus, járj előttem,
ha lankadok, állj mögöttem,
pajzsomként lebegj fölöttem
jobbról, balról segíts engem.
Mindig téged keresselek,
mindig találkozzam veled,
minden léptemben szüntelen,
te, csak te jöjj szembe velem.
Te légy szavam a nyelvemen,
más szavával te szólj nekem.
Minden egyes pillantásom,
mindenkiben téged lásson.
Te légy utam az utamban,
utam végén a jutalmam...
(Úti ima: Sinkó Ferenc)

Nincsenek megjegyzések: